############
သစၥာဆိုတာ... (သစၥာဖြဲ႔နည္း မွာ)
အခု သမုဒယ ျဖစ္တာ မပါလားေဟ့။
ဒါ ႏွလံုးသြင္း မွန္တာလား မွားတာလား ။
#ခႏၶာ ငါးပါးလို႔သိ အနိစၥ လို႔သိ။
#ခႏၶာ ငါးပါးလို႔သိ ဒုကၡ လို႔သိ။
#ခႏၶာ ငါးပါးလို႔သိ အနတၱလို႔သိ...ေနာ္။
အဲဒီမွာ..."ဒိ႒ိျပဳတ္တာနဲ႔ တဏွာေသတာ" ပိုင္းျခားရမွာ။
ခႏၶာ ငါးပါးလို႔ သိတဲ့အခ်ိန္မွာ လူေတြ႔ရဲ႕လား။
နတ္ေတြ႔ရဲ႕လား။ ျဗဟၼာေတြ႔ရဲ႕လား။
ေျခလက္အဂၤါကား ေတြ႔ရဲ႕လား။
ေျခလက္အဂၤါဆိုတာ သမုတ္တာေနာ္။ လူဆိုတာ သမုတ္တာေနာ္။ နတ္ဆိုတာ သမုတ္တာေနာ္။ ျဗဟၼာဆိုတာ သမုတ္တာ ။
သမၼဳတိအေနနဲ႔ သမုတ္တာ။
မသမုတ္လည္း ႐ွိ သမုတ္လည္း႐ွိက= ခႏၶာ ငါးပါး။ နာမ္႐ုပ္တရား ႏွစ္ပါးေပါ့။
အဲလို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
အဲဒါ သမုတ္တာေတြလည္း နားလည္ေနာ္။
မေခၚရင္ မျဖစ္လို႔ ဒါ သမုတ္ရတယ္။
သမၼဳတိသစၥာ ေနာ္။
မသမုတ္လည္း႐ွိ သမုတ္လည္း႐ွိက နာမ္႐ုပ္တရား ႏွစ္ပါးေပါ့။
ဘယ္ပံု ဘယ္နည္း ႐ွိတာလဲ။
အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱ အေနနဲ႔ ႐ွိတယ္။
နာမ္႐ုပ္ကို သိေတာ့ လူစြဲဒိ႒ိ နတ္စြဲဒိ႒ိ ျဗဟၼာစြဲဒိ႒ိ မျပဳတ္လား။
ဒိ႒ိျပဳတ္ရင္...ဝိစိကိစၦာ မခ်ဳပ္လား။
နာမ္႐ုပ္တရား ႏွစ္ပါး ဆက္ၿပီးေတာ့ ၾကည့္ေနာ္။သမာဓိသာ ေကာင္းမယ္ဆို...
႐ုပ္တရားႀကီးက ေဖာက္ျပန္ၿပီးေတာ့ မပ်က္လား။
နာမ္တရားက သိၿပီးေတာ့ မပ်က္လား။
နိစၥလား အနိစၥလား။
အနိစၥ လို႔ သိလိုက္ကတည္းက.... နာမ္႐ုပ္ေတြ႔လား မ႐ွိတာေတြ႔သလား။
နာမ္႐ုပ္ .... မ႐ွိရင္ သူ႔အေပၚမွာ သာယာႏွစ္သက္ရေအာင္ တဏွာလာဦးမလား။
အနိစၥ ေတြ႔ေတာ့ တဏွာ ေသၿပီေနာ္။
တဏွာေသ ... ဥပါဒါန္ လာဦးမလား။
အာသဝအေနနဲ႔ ... ကာမာသဝနဲ႔ ဘဝါသဝ ခ်ဳပ္တယ္။ နာမ္႐ုပ္ကို သိတုန္းက ဒိ႒ာသဝနဲ႔ အဝိဇၨာသဝ ခ်ဳပ္တယ္။ အနိစၥလကၡဏာ ဒုကၡသစၥာသိေတာ့ ကာမာသဝနဲ႔ ဘဝါသဝ မခ်ဳပ္လား။ အာသေဝါတရား ေလးပါး မကုန္လား။
ကုန္ရင္ သမုဒယသစၥာ မေသလား။
ေနာက္ခႏၶာ ဇာတ္မသိမ္းလား။ နိေရာဓသစၥာ လို႔ မေဟာလား။
မွန္တာနဲ႔ မွားတာ သိဖို႔ကြဲ႔။
မွားမွန္းသိရင္.... အမွန္မေရာက္လား။
အမွန္သိရင္... အမွားမေပ်ာက္လား။
အဲဒါထက္ ႐ွင္းတာ ႐ွာခ်င္သလို႐ွာ မင္းတို႔ မေတြ႔ဘူး။
က်ဥ္းလည္း က်ဥ္းတယ္... ႐ွင္းလည္း ႐ွင္းတယ္ေနာ္။ မွားတာေတြ မျပဘူးလား။ မွန္တာကား မျပလား။ အဲဒါမွ နားမလည္ရင္ေတာ့ ဘုန္းၾကီး လည္း မတတ္ႏိုင္ဘူးကြဲ႔။ ဘုန္းၾကီး ဉာဏ္ ကုန္ၿပီ...ဒါပဲ။ စဥ္းစားဖို႔ မေကာင္းလား။
မၾကားစဖူး ၾကားဖူးထပ္မံေနာ္။
ေ႐ွးထက္ေက်ာ္ကာရီက ေဗဒင္သင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ ႐ွိတယ္။ အဲဒီေဗဒင္ပညာ... ဘုန္းၾကီး ဆီမွာသြားၿပီးေတာ့ သင္ရတာေပါ့။
အဲဒီဘုန္းႀကီးက ေဗဒင္ ကြၽမ္းက်င္ တယ္။
သံုးႏွစ္ၾကာတယ္ေနာ္။
သံုးႏွစ္ၾကာေတာ့ သူတို႔ လံုေလာက္တာေပါ့။
စားဝတ္ေနေရး အတြက္ေတာ့ကာ လြယ္သြားၿပီေနာ္။ ျပန္လာခဲ့ၾကတယ္။ ရြာတရြာမွာ သြားၿပီးေတာ့ တည္းၾကတယ္ေနာ္။
မနက္မိုးလင္း အိပ္ရာႏိုးေတာ့ အိပ္ရာထတဲ့အခါ...အိမ္ေအာက္မွာ ႏြားက ခ်ည္ထားတာကိုး။ ႏြားနီက တေကာင္ေပါ့။ ႏြားျပာက တေကာင္ေပါ့။ သူတို႔ ပညာတတ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္....ေဗဒင္ တတ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြေနာ္။
ဘယ္ႏြားက အရင္ထမလဲလို႔ မေမးဘူးလား။
ေမးတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ကေနာ္။
အဲေတာ့ ဟိုပုဂၢိဳလ္က ႏြားျပာက အရင္ထမွာ။
ဟိုလူက ႏြားနီက အရင္ထမယ္။
ေဗဒင္ပညာနည္းကေတာ့ ႏြားနီကိုးကြဲ႔။
ေတေဇာဆိုတာ.... လ်င္ျမန္တာ။
ဟိုလူက ေတေဇာဆိုတာ ... မီး ေအာက္ကေနာ္။ မီးထက္က အခိုးမ႐ွိဘူးလား။
အခိုးက ျပာတာတာ မေနလား။ ႏြားျပာက အရင္ထမယ္။
သင္တဲ့ထဲမွာ ႏြားနီကိုးကြဲ႔။ ထေတာ့ ႏြားျပာက ထတာ။အဲဒီ ႏြားနီသမားက မေက်နပ္ေတာ့ဘူး။မင္းကို ေဗဒင္ ပိုၿပီးေတာ့.... ပညာပိုေပးတယ္။ ငါ့ကိုခ်န္ထားတယ္။ မျပန္ဘူး... ဆရာ့ဆီ ျပန္သြားမယ္တဲ့။
ဒါ... ဆရာဆီသြားၾကေတာ့တာ။ ည... ေရာက္သြားေတာ့တာ။ စဥ္းစားေနာ္။ ဆရာမ်က္ႏွာလိုက္တယ္။ သူ႔ကို ပိုၿပီးေတာ့ သင္တယ္။
သူ႔ကို ခ်န္ထားတယ္။ အဲဒါ ႐ွင္းေပးရမယ္တဲ့။
ည အိပ္ၾကစမ္းပါဦးကြာ။ မနက္လင္းမွ ႐ွင္းေပးမယ္တဲ့ေနာ္။ မနက္လင္းမွ ႐ွင္းေပးမယ္တဲ့။
ည ေအးေအးေဆးေဆး အိပ္ၾကတဲ့ေနာ္။
မနက္လင္းတဲ့အခါ ရာသီဥတုက ေဆာင္းရာသီကိုး။ သပိတ္ ႏွစ္လံုး ယူသြား... ႏွင္းခံေခ်လို႔ ဆရာက မခိုင္းလား။
ႏွင္းခံ ခိုင္းေတာ့တာေနာ္။
ႏြားနီသမားက သပိတ္နဲ႔ ဒီတိုင္း ခံတာေနာ္။
ႏြားျပာသမားက သပိတ္နဲ႔ ခံတယ္ေနာ္၊ သူ႔မွာပါတဲ့ လက္ကိုင္ပဝါ နဲ႔ ျမက္ေပၚမွာ ႐ွိတဲ့ ႏွင္းေတြကို မသုတ္ဘူးလား။ မပြတ္ရေပဘူးလား။ စိုလာေတာ့ အရည္ေတြ မရဘူးလား။ အရည္ေတြ ညႇစ္ေတာ့တာကြဲ႔။
တခါ ျမက္ေပၚကို ပြတ္တယ္ေနာ္။ အရည္ညႇစ္တယ္။ ေဟာ... ခဏေလးနဲ႔ ျပည့္လာခဲ့တာ။
ဟိုလူက ႏွင္းေတြ ရပ္စဲသြားတဲ့အခါ လက္ဘက္ရည္ ပန္းကန္ တစ္လံုးစာ ရတာ။
ဟိုလူက ျပည့္စစ ေဟ့။
ကဲ... မင္းတို႔ကို ငါ ႏွင္းခံခိုင္းတာ။
မင္းက နည္းလွပါတကား။ မင္းက မ်ားတယ္။ ဘယ္လို ခံတာလဲလို႔ မေမးရေပဘူးလား။
ႏွင္းခံ လို႔ ဆရာက ခိုင္းတာ ႏွင္းဆိုေတာ့ကာ လက္ကိုင္ပုဝါ နဲ႔ လိုက္သုတ္ၿပီးေတာ့ ပြတ္တာတဲ့။စိုေတာ့ ညႇစ္တာတဲ့။ လက္ကိုင္ပုဝါစကို ညႇစ္တာတဲ့။ ခဏရတာေပါ့။
အဲဒါ ငါသင္ေပးတာ မဟုတ္ဘူး သူ႔ဉာဏ္တဲ့။
ငါက ႏွင္းခံခိုင္းတာကြဲ႔ ။ ၾကားလား။ ပိုရတာ... သူ႔ဉာဏ္တဲ့။ အဲဒီအခါမွ ဟိုက ေက်နပ္ေတာ့တာ။စဥ္းစားဖို႔ မေကာင္းလား။
အခုလည္း မိမိက စာေမးပြဲ က .... ဆယ္တန္းစာေမးပြဲေတြ ေအာင္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြ မ႐ွိဘူးလား။ ႐ႈံးတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ မ႐ွိဘူးလား။ ေမးခြန္းေတာ့ မတူလားကြဲ႔။အေျဖမွန္တာနဲ႔ မမွန္တာက် မျခားနားဘူးလား။
တခါ အေျဖမွန္ဦးေတာ့ ဆယ္တန္း (က)နဲ႔ ေအာင္တာေနာ္။ (က)ထဲက ဂုဏ္ထူး တစ္ဘာသာ ထြက္တာ။ ႏွစ္ဘာသာ ထြက္တာ မ႐ွိဘူးလား။ တခ်ိဳ႕က ၄ဘာသာ ၅ဘာသာ ၆ဘာသာ ထြက္တာ မ႐ွိဘူးလား။ အဲဒါေတြက်ေတာ့ မျခားနားလား။ ေမးတဲ့ပုစၦာက တူတယ္ေနာ္။ အခ်ိန္လည္း တူတယ္ေနာ္။ ေမးခြန္းလည္း တူတယ္ေနာ္။ အဲဒီ ေနရာက်ေတာ့ တူရဲ႕လား။
အဲလိုလည္း စဥ္းစားဦးကြဲ႔။
ဘုန္းၾကီးက ႏြားနီေလာက္ပဲ သင္ႏိုင္တာေဟ့။
စဥ္းစားဖို႔ မေကာင္းလား။
ကိေလသာမွ လြတ္ေျမာက္တာက် သူ႔ဉာဏ္ေတြ ကြဲ႔။အဲလို ေလ့လာဖို႔မေကာင္းလား။
ငါ ႏွင္းခံခိုင္းတာတဲ့ေနာ္ ။ ဟိုလူက ျပည့္စစ အဲဒါ မင္းေ႐ွ႕တင္တဲ့ေနာ္။ အဲဒီဉာဏ္ ငါမပါဘူးတဲ့။ ထိုးထြင္းတဲ့ ဉာဏ္တဲ့ ။
ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
၁၈.၄.၂၀၀၄ ည.၇နာရီ အခ်ိန္
ပဲခူးဆယ္မိုင္ကုန္း မံုလယ္ေတာရဓမၼရိပ္သာ
အမွတ္ ၁.တိုက္ခြဲ
သၾကၤန္ တရားစခန္း
စာစီပူေဇာ္ပါသည္။
အ႐ွင္ေတဇနိယ မံုလယ္ဇ
No comments:
Post a Comment