🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
သတိပ႒ာန္ တရားေလးပါးမွာ
စိတၲာႏုပႆနာ သတိပ႒ာန္ မေဟာဘူးလား။
ကာယာႏုပႆနာ၊ေဝဒနာသတိပ႒ာန္၊ဓမၼာသတိပ႒ာန္လို႔ သတိပ႒ာန္ တရားေလးပါး။
ဒိ႒ိစ႐ုိက္ အားေကာင္းတဲ့ပုဂၢိဳလ္ စိတၲာႏုပႆနာ႐ႈ မေဟာဘူးလား။ ဒိ႒ိစ႐ုိက္ အားေကာင္းတဲ့ပုဂၢိဳလ္ စိတၲာႏုပႆနာ ႐ႈ။ ရာဂအားေကာင္းတဲ့ပုဂိၢဳလ္ ကာယာႏုပႆနာ ႐ႈ။ တဏွာအားေကာင္းတဲ့ပုဂိၢဳလ္ ေဝဒနာႏုပႆနာ ႐ႈ။ ပညာအားေကာင္းတဲ့ပုဂိၢဳလ္ ဓမၼာႏုပႆနာ ႐ႈ။
ျမင္သိစိတ္ ၾကားသိစိတ္၊ နံသိစိတ္၊ စားသိစိတ္၊ ထိသိစိတ္၊ ၾကံသိစိတ္၊ ဒါေတာ့ ဒိ႒ိဘယ္လိုဝင္တာလဲ။
ငါ ျမင္တယ္၊ ငါၾကားတယ္၊ ငါနံတယ္၊ ငါစားတယ္၊ ငါထိတယ္၊ ငါသိတာေပါ့။ ဒါေတာ့ ငါျမင္တာလား၊ ျမင္သိစိတ္။ ျမင္သိစိတ္ဆိုေတာ့ ငါပါရဲ႕လား။ ေဟာ ငါမပါ ဘူးကြဲ႔။
ျမင္သိစိတ္က သကၠာယ၊ သကၠာယဘဲဟုတ္တယ္ ။ငါမပါဘူး ဒိ႒ိမျပဳတ္ဘူးလား။
ငါျမင္တယ္ ၊ ငါကဒိ႒ိ ။+ျမင္သိစိတ္က သကၠာယ =သကၠာယဒိ႒ိျဖစ္ျပီ-
ျမင္သိစိတ္ဆိုေတာ့ ငါပါေသးရဲ႕လား။
ဒိ႒ိမျပဳတ္ဘူးလား။ ျမင္သိစိတ္ ၾကားသိစိတ္၊ နံသိစိတ္၊ စားသိစိတ္၊ ထိသိစိတ္၊ ၾကံသိစိတ္ဆိုေတာ့ ငါမပါဘူး။ ငါျမင္တယ္၊ ငါၾကားတယ္၊ ငါနံတယ္၊ ငါစားတယ္၊ငါထိတယ္၊ ငါသိတယ္ဆိုရင္ သကၠာယဒိ႒ိျဖစ္ျပီ။
ကဲ ျမင္တာ ငါျမင္တာလား ျမင္သိစိတ္။
တဝိညာဏ္တည္း ျမင္သိလို႔ ျဖစ္ကဲ့လား။ မျဖစ္ရင္ သူနဲ႔ သဟဇာတ ျဖစ္တဲ့ေဝဒနာ၊ သညာ၊ ေစတနာ မပါလား။ အဆင္းလို႔ ခံစားတာ လူလား၊ ေဝဒနာ။ နတ္လား၊ ေဝဒနာ။ ျဗဟၼာလား၊ ေဝဒနာ။ အဆင္းလို႔ မွတ္တာ လူ၊နတ္၊ျဗဟၼာ လား သညာ၊ ခံစားႏိုင္ေအာင္ ေစ့ေဆာ္တာ မွတ္ႏိုင္ေအာင္ ေစ့ေဆာ္တာ သူလား၊ငါလား ေစတနာ။ ေဝဒနာ၊ သညာ၊ ေစတနာ သံုးခုေပါင္းေတာ့ နာမကၡႏၶာေလးပါး မျပည့္လား။ ကဲ လူ၊နတ္၊ျဗဟၼာ လား နာမကၡႏၶာေလးပါး။
ထင္တာက လူ၊နတ္၊ျဗဟၼာ ေတြ႔တာက နာမကၡႏၶာေလးပါး။ ေတြ႔တာနဲ႔ ထင္တာနဲ႔ ပိုင္းျခားဖို႔မလိုလား။ ဥာတပရိညာဗ်ား- စဥ္စား။ ဒါဥာတပရိညာ၊ မ်က္စိအၾကည္ကား ငါဟုတ္ကဲ့လား။ ႐ူပါ႐ံုအဆင္းကား ငါဟုတ္ကဲ့လား။ ခႏၶာဖြဲ႔ၾကည္ေတာ့ ႐ူပကၡႏၶာမရလား။ နာမကၡႏၶာေလးပါးနဲ႔ ႐ူပကၡႏၶာေပါင္း။
မ်က္စိမွာေပၚတာ၊ ဒါ သကၠာယလို႔ မေဟာဘူးလား။ ကဲ ဒိ႒ိ မျပဳတ္လား။ အဲဒါ လိုတာဗ်ဳိ႕ ၾကားလား။
ကဲ ျမင္သိစိတ္ စဥ္စားဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္-
ေလ့လာဖိုု႔မေကာင္းဘူးလား။
ျမင္ဆဲ၊ လူ၊နတ္၊ျဗဟၼာ လား၊ ခႏၶာငါးပါး။
ၾကားဆဲ ျမိဳ႕ရြာတိုင္းျပည္လား ခႏၶာငါးပါး။
ခႏၶာငါးပါးလို႔သိရင္ အဲဒီခႏၶာငါးပါးတရားအေပၚမွာ လူ၊နတ္၊ျဗဟၼာ သတၲဝါလို႔ အမွတ္မွား အသိမွား အယူအဆမွားေတြ မေပ်ာက္ဘူးလား။အမွန္သိေတာ့အမွားေပ်ာက္တယ္ေနာ္။ ဒီလိုဆိုရင္ သကၠာယဒိ႒ိျပဳတ္တာေပါ႔။ မျပဳတ္ဘူးလား။
ျမင္ျပီးေတာ့မပ်က္လား။ အပ်က္ကိုသိေတာ့ခိုင္တယ္ျမဲတယ္လို႔ ယူဦးမလား။ သႆတဒိ႒ိမျပဳတ္လား။
ေနာက္ခႏၶာအစားထိုးတာသိေတာ့ ဘဝျပတ္တယ္လို႔ ယူဦးမလား။ ဥေစၧဒအယူမျပဳတ္လား။
ခႏၶာငါးပါး ခႏၶာငါးပါး လို႔သိေတာ့ သကၠာယဒိ႒ိျပဳတ္ျပီ။ သႆတဒိ႒ိ ၊ဥေစၧဒဒိ႒ိ- သကၠာယဒိ႒ိ ျပဳတ္ရင္ ေသာတာပန္ေပါ့။ ေသာတာပန္ျဖစ္ရင္ ခ်မ္းသာအစစ္ကိုရျပီ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ေတာရ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
မိုးကုတ္ဝိပႆနာ ကမၼ႒ာနာစရိယ
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ ဘဒၵႏၲ သံဝရ။
၁၅.၅.၂ဝဝ၅
No comments:
Post a Comment