###############
ပါဏာတိပါတာအစ သုရာေမရယအဆံုး၊ပါဏာတိပါတာအစ မိစာၦဒိ႒ိအဆံုးကို ေ႐ွာင္ၾကဥ္ရင္ ကုသိုလ္ ၊ က်ဴးလြန္ရင္ အကုသိုလ္လို႔ မေဟာဘူးလား။ အဲဒီက်ဳးလြန္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြက် ...အနာတည္တာ အဖ်ားအနာထူတာ ၊
ငါ ခဏ ခဏ ဖ်ားတယ္လို႔ မေျပာနဲ႔ အကုသိုလ္ ႀကီးတယ္ဆိုတာ အကုန္ေပၚေနတာ ကြဲ႔။မေပၚဘူးလား။
ေခါင္းမူးတယ္ကြာ... ေခါင္းခဏ ခဏ မူးတယ္ မေျပာဘူးလား၊အသာေလးသာ မွိန္းေန ... ဟိုဘဝက အေသာက္သမား(အရက္သမား)...ဆိုတာ အကုန္ သိတယ္ကြဲ႔။ ၾကားလား။
တရားဖက္က ၾကည့္ေတာ့ အကုန္ သိေတာ့တာ။စဥ္းစားဖို႔ မေကာင္းလားေဟ့။
ေအး ... လိမ္လို႔ မရဘူးကြဲ႔။
အေၾကာင္းေၾကာင့္ အက်ိဳးတရား ေပၚတာေနာ္။
ဟိုး... ေ႐ွးထက္ေက်ာ္ကာရီက က်ပ္ျပင္ဆရာေတာ္ဆိုတာ ေဘာလံုးႀကီးကို ဆြမ္းစဥ္သြားၾကတယ္ကြဲ႔ေနာ္။ မိုးကုတ္ က်ပ္ျပင္ေလ။ ဖိနပ္က အသစ္ႀကီး စီးသြားတာကိုးကြဲ႔။
ဆြမ္းစဥ္ သူ႔ တရားေတြ ေဟာလို႔ၿပီးေတာ့ ကိစၥအားလံုးၿပီးတဲ့အခါမွာ...ျပန္ႂကြေတာ့ ေခြးအိပ္မွာ ခြၽတ္ထားခဲ့တဲ့ ဖိနပ္က မ႐ိွၿပီ။
ဘုန္းႀကီး ဖိနပ္ကေလ။ ကပၸိယက ဒကာေတြ ေမးမလို႔...။ မေမးနဲ႔...လာ ေအာက္ကို လိုက္ခဲ့။ လမ္းက်ေတာ့... အသာေန။ ဘာျဖစ္သလဲ ။ သူခိုးေပၚကုန္လိမ့္မယ္... အသာေနတဲ့၊ၾကားလား။
တရားသိတဲ့ပုဂၢိဳလ္က ...ေျသာ္ အဲဒီ ဘုန္းၾကီး ဟာ ဟိုဘဝတုန္းက သူမ်ားဖိနပ္ ခိုးခဲ့တာကိုးလို႔ သိသြားေတာ့တာေပါ့ကြဲ႔။ ကဲ...ဆိတ္ဆိတ္ေနေတာ့ သိပါမလား။
ကိုယ္ကလည္း ဒီအဓိပၸါယ္သိေတာ့ကာ ေက်နပ္ ၿပီးေတာ့မွ ေႂကြးေဟာင္းက မေက် လား။
ေဒါသစိတ္ ျဖစ္ေသးရဲ႕လား။ မျဖစ္ေတာ့ဘူးေနာ္။ အဲဒီလို တရားနာတာ အက်ိဳးအျပစ္ကို သိဖို႔မလိုလား။အဲဒါ မိမိက ဖိနပ္ေပ်ာက္သြားၿပီဆိုေတာ့... ကိုယ့္ဟာနဲ႔ ကိုယ္ေပၚေတာ့တာေလ။
မွန္ထဲ လူတပ္ၾကည့္ေတာ့ ကိုယ့္မ်က္ႏွာ ရိပ္ေတြ မထင္ရဘူးလား။ ယံုရဲ႕လား။ ဒီလိုဆိုေတာ့... အေၾကာင္း႐ွိလို႔ အက်ိဳးတရားေတြ ေပၚတာေပါ့။ အခုခံရတာ ဘဝအဆက္ဆက္က ကိုယ္က ခိုးခဲ့ေတာ့ ကိုယ့္အလွည့္ လြတ္ပါမလား။
ဘဝအဆက္ဆက္ လိမ္ခဲ့ရင္ ကိုယ့္အလွည့္ေကာ အလိမ္ခံ လြတ္ပါ့မလား။ အေၾကာင္း႐ွိလို႔ အက်ိဳးတရားေပၚတာေနာ္။
အဲဒါ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ အေၾကာင္းအက်ိဳးကို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။ ေအး...အဲလို စိစစ္ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။ အဲေတာ့...သိတဲ့အခ်ိန္က စၿပီးေတာ့ သိပယ္ဆိုက္ပြား ေလးပါးကိစၥ မဂ္တစ္ခဏလို႔ မေဟာဘူးလား။
အဲဒါ သမၼဳတိသစၥာ အေနနဲ႔လည္း သိဖို႔၊ ပညာျမင္ ပရမတၳသစၥာ ဘက္ကလည္း သိဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။ သိမွ ေ႐ွာင္ၾကဥ္ႏိုင္တာေပါ့။ သိမွ ပယ္ႏိုင္တာေပါ့။
အဲလို အက်ိဳးအျပစ္ေတြကို တိုက္ဆိုင္လာတဲ့အခါ ခႏၶာ ဖက္ ဉာဏ္လွည့္တဲ့အခါ အကုသိုလ္ အသစ္ျဖစ္ေသးရဲ႕လားေဟ့။
ေႂကြးေဟာင္း မေက်လား။ ေႂကြးသစ္တင္ေသးရဲ႕လား။ မတင္ဘူးကြဲ႔ေနာ္။ အကုသိုလ္ ကုသိုလ္ တရားႏွစ္ပါးကိုလည္း ေသေသခ်ာခ်ာ စိစစ္ဖို႔လိုတယ္ေနာ္။
ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ႀကီး
မိုးကုတ္ဝိပႆနာ ကမၼ႒ာနာစရိယ
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ ဘဒၵႏၱသံဝရ
၈.၁၀.၂၀၀၂...ေန႔ ၂နာရီတရားေတာ္မွ စာစီပူေဇာ္ပါသည္။
အ႐ွင္ေတဇနိယ မံုလယ္ဇ။
No comments:
Post a Comment