အဖံုးဖြင့္နည္း
#########
ေ႐ွးပညာ႐ွိေတြက "နိဗၺာန္ ကို ပရမတ္ဖံုးတယ္
ပရမတ္ကို ပညတ္ ဖံုးတယ္"လို႔ မေဟာလားေဟ့။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္။
အျမင္ခံတရားက သူေတြငါေတြလား အဆင္း႐ူပကၡႏၶာ။ အဆင္း႐ူပကၡႏၶာကို ဒါ လူလို႔ ျမင္မယ္ဆို ...ဒါ ပညတ္ ေပါ့။ မိန္းမေယာက္်ားလို႔ ျမင္ရင္...ပညတ္ေပါ့။ ပုဂိၢဳလ္ သတၱ၀ါလို႔ ျမင္...ပညတ္ေပါ့။ အဆင္းလို႔ ျမင္တာ ပရမတ္ေနာ္။အဲလို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
အဲဒီ အဆင္း႐ူပကၡႏၶာ ေရျမႇဳပ္ႀကီးနဲ႔ တူတယ္လို႔ ျမတ္စြာဘုရား မေဟာဘူးလား။ ေရျမႇဳပ္ကဲ့သို႔ ျမင္မယ္၊ ေရျမႇဳပ္ကဲ့သို႔ သိမယ္ဆို ခ်စ္ျခင္း မုန္းျခင္း မလြတ္လား။ အဲလို စိစစ္ဖို႔လိုတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ရာဂ ေဒါသ ေမာဟဆိုတာ ဟူသေရြ႔ ပညတ္အာ႐ုံမွာ ျဖစ္တာကြဲ႔ေနာ္။ ပရမတ္အာ႐ုံမွာ ျဖစ္ခြင့္ ရပါ့မလား။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ေ႐ွးပညာ႐ွိေတြ ဆရာေတာ္ သမားေတာ္ေတြ ေရးၾကတာေပါ့။ "အာ႐ုံပညတ္ စြဲယူတတ္ ျဖစ္တတ္ ကိေလသာ ။အာ႐ုံပညတ္ စြဲယူတတ္ ျဖစ္တတ္ ကိေလသာ" တဲ့ေနာ္။ဒါ ပညတ္အာ႐ုံမွာ ျဖစ္တာကိုးကြဲ႔။
ပညတ္ဆိုတာ ႐ွိတဲ့တရား မဟုတ္ဘူး ကြဲ႔။ ႏႈတ္က သမုတ္တာ ေခၚတာ နာမည္ေပးတာ။ ကိုယ္က အၾကားအျမင္ သုတက နည္းေတာ့ကာ အ႐ွိလုပ္ၿပီးေတာ့ စြဲေနတာေပါ့။
အျမင္ခံ အ႐ႈခံတရားက ခႏၶာ ငါးပါး ပရမတ္တရားေပါ့။ စိတ္ေစတသိက္႐ုပ္ ပရမတ္တရားေပါ့။ နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ ပရမတ္တရားေပါ့။ အဲဒီအေပၚမွာ လူလို႔ မထင္လား၊ ႐ွိတယ္လို႔ မယူလား။ နတ္လို႔ မထင္လား၊ ႐ွိတယ္လို႔ မယူလား။ ျဗဟၼာလို႔ မထင္လား၊ ႐ွိတယ္လို႔ မယူလား။
အဲဒီ ႐ွိတယ္လို႔ ယူတဲ့ ကိစၥေတြဟာ ျပန္စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
#လူထင္လို႔...ဘုရားေပးတဲ့ ဥာဏ္လက္နဲ႔ ေသခ်ာကိုင္စမ္းၾကည့္ကာ လူေတြ႔မလား၊ ပူတာ ေအးတာေတြ႔မလား။ ပူတာ ေတေဇာ၊ ေအးတာေတေဇာေပါ့။ ပူတာ ဥဏွေတေဇာ၊ေအးတာ သီတေတေဇာလို႔ မေဟာလား။အဲဒါ ႐ူပကၡႏၶာ ေပါ့။ သိတာေလးက ကာယဝိဉာဏ္ နာမ္တရား မရလား။ ပူတာ ေအးတာက ႐ုပ္တရား မရလား။ နာမ္႐ုပ္ ႏွစ္ပါးေပါ့။
လူလား နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ ။ နတ္လား နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ ။ ျဗဟၼာလား နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ ။ မိန္းမေယာက္်ားလား နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ ။
အဲဒါေၾကာင့္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီးက သုညတတရားနာၾက၊ သုညတတရားနာၾက၊ လို႔ ခဏခဏ သတိမေပးလား။
႐ုပ္ထဲမွာ ႐ွာခ်င္တာ႐ွာ ပုဂိၢဳလ္ သတၱ၀ါ ေတြ႔ရဲ႕လား။ နာမ္ထဲမွာ ႐ွာခ်င္တာ႐ွာ ပုဂိၢဳလ္ သတၱဝါေတြ႕ရဲ႕လား။ ဘာျဖစ္လို႔ မေတြ႔တာလဲ။ မ႐ွိဘူးေနာ္။ ေတြ႔တဲ့တရားက နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ က သက္ေသမခံလား။ အဲဒါ နာမ္႐ုပ္ ကို ေတြ႔တဲ့အခါ သုညတ ျဖစ္တာေပါ့။
ကဲ သုညတဆိုက္ရင္ ရာဂေဒါသေမာဟ ျဖစ္ပါမလား။ ဤနာမ္႐ုပ္တရား ႏွစ္ပါးကို သိတာကိုက သူငါက သိတာလား မဂၢသစၥာက သိတာလား။ ဘယ္မဂ္က သိတာလဲ။ သမာဓိ မဂ္က သိတာေနာ္။
အဲဒီက ဆက္ၿပီးေတာ့ ႀကိဳးစားရင္...
႐ုပ္တရားႀကီးက ေဖာက္ျပန္ၿပီးေတာ့ မပ်က္လား။ နာမ္တရားကလည္း သိၿပီး မပ်က္လား။
ပ်က္တယ္ဆိုရင္ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔မလား မ႐ွိတာေတြ႔မလား။
အဲဒါ အနိစၥလကၡဏာ ဒုကၡသစၥာလို႔ မေဟာလား။အဲဒါ အနိစၥလကၡဏာ ဒုကၡသစၥာ အမွန္ပိုင္းျခားသိ ဖို႔ လိုတာေပါ့ ။အဲဒါကို သမၼာဒိ႒ိ မဂၢသစၥာလို႔ တနည္း မေဟာရေပဘူးလား။
အဲသလို မျမဲျခင္းတရားသည္ ခ်မ္းသာတဲ့တရားလား ဆင္းရဲတဲ့ တရား...။
ဆင္းရဲတဲ့ တရားကို သုခလို႔ ေခၚမလားဒုကၡ...။
ဤဒုကၡတရား ပိုင္သူမ်ား ႐ွိရဲ႕လား၊ သတၱဝါအလိုသို႔ လိုက္ကဲ့လား။အႀကိဳက္သို႔ ပါရဲ႕လား။ အနတၱလို႔ မေဟာလား။
ဒီလိုဆိုရင္ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ အနိစၥနဲ႔ ပိုင္းျခား ဖို႔မလိုဘူးလား။ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ဒုကၡနဲ႔ ပိုင္းျခား ဖို႔မလိုဘူးလား။ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ အနတၱနဲ႔ ပိုင္းျခား ဖို႔မလိုဘူးလား။
ကဲ... အနိစၥေတြ႔တဲ့အခါ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ ဒုကၡေတြ႔တဲ့အခါ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ အနတၱေတြ႔တဲ့အခါ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ တီရဏပရိညာ။
နာမ္႐ုပ္ကို ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ႐ွင္း႐ွင္း လင္းလင္း သိတဲ့အခါ လူနတ္ျဗဟၼာေတြ႔ေသးရဲ႕လား။ဉာတပရိညာ။
ဉာတပရိညာ ပိုင္းျခားသိေတာ့ ဒိ႒ိျပဳတ္ ဝိစိကိစၦာ ခ်ဳပ္တာေပါ့။
အနိစၥလကၡဏာ ဒုကၡသစၥာ။ဒုကၡလကၡဏာ ဒုကၡသစၥာ။ အနတၱလကၡဏာ ဒုကၡသစၥာ
ပိုင္းျခား သိရင္ ကဲ ကိေလသဝဋ္ မခ်ဳပ္ဘူးလား။ တဏွာ ေသ ဥပါဒါန္ ခ်ဳပ္တယ္ေနာ္။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
အဲဒီအတိုင္းအမွန္အတိုင္း သိတာ "ယထာဘူတဉာဏ္"လို႔မေဟာလားေဟ့။ ေသခ်ာခ်ာ စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။ ဆက္ၿပီးေတာ့ ႀကိဳးစားေတာ့ ျဖစ္ပ်က္ပဲ ေတြ႔မွာေပါ့။ ဘာသစၥာလဲ။ ဒုကၡသစၥာေနာ္။အဲဒီအသိဉာဏ္က်ေတာ့ နိဗၺိႏၵဉာဏ္လို႔ မေဟာဘူးလား။
ဒုတိယဒုကၡသစၥာ ပိုင္းျခားသိေတာ့ ခႏၶာ ကလြတ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြ ကြၽတ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြ ေပၚတာေပါ့။ နိဗၺိႏၵဉာဏ္ေပါ့။ အဲဒီတရားေက်ာင္းကျပန္လို႔ ကိုယ့္ေနရာ ကိုယ့္ဌာနေရာက္တဲ့အခါ ပတ္ဝန္းက်င္က အကဲမခတ္လားေဟ့။ မူေျပာင္းလာခဲ့တယ္လို႔ အကဲခတ္ၾကတယ္ေနာ္။ အေျပာအဆိုအေနအထိုင္ေတြ မူေျပာင္းသြားတာေပါ့။
ဆက္ၿပီးေတာ့ တခါ ႀကိဳးစားၾကည့္ေတာ့လည္း ျဖစ္ပ်က္ပဲ ေတြ႔ဦးမွာေပါ့။ ဘာသစၥာလဲ။ ဒုကၡ
သစၥာ ေနာ္။ အဲေတာ့ေျခစေခါင္းဆံုး တကိုယ္လံုးကို ႐ွာခ်င္တာ႐ွာ သုခဆိုတဲ့တရားက အပ္ဖ်ားတေထာက္စာမ်ွ ႐ွိရဲ႕လား၊ မ႐ွိဘူးေနာ္။ အပ္ဖ်ားတေထာက္စာမ်ွ မေတြ႔ကာ...ဒုကၡ အတိလို႔ မပိုင္းျခားလား။
အဲသလို ပိုင္းျခား တဲ့အခါက်မွ သီလမဂၢင္ဆိုတဲ့ သမၼာဝါစာ သမၼာကမၼႏၱ သမၼာအာဇီဝ အဲဒီသီလမဂၢင္သံုးပါး ဝင္တာဗ်ား။တနည္းအားျဖင့္ တရားရဲ႕အဆီေပါ့ကြဲ႔။ ေသခ်ာခ်ာေလ့လာေနာ္။ အဲဒီသံုးပါးဝင္ေတာ့ ႐ႈဉာဏ္ငါးပါးနဲ႔ ေပါင္းေတာ့ ႐ွစ္ပါးမျပည့္လား။႐ွစ္ပါးျပည့္တဲ့အခါ... ခႏၶာ ကား ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ျဖစ္ပ်က္ကား ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ။ ေလာကုတၱရာ လို႔ မေဟာလား။ ဤေနရာေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ မလိုလား။
ဒါေၾကာင့္မို႔ နိဗၺာန္ ကို ပရမတ္ဖံုးတယ္။ ပရမတ္ကို ပညတ္ဖံုးတယ္လို႔ မေဟာဘူးလား။ ကဲ ကိုယ္ေတြ႔ေနတဲ့တရားက ခႏၶာ ငါးပါးေပါ့။ ခ်ံဳ႕လိုက္ေတာ့ နာမ္နဲ႔႐ုပ္ေပါ့။ ပညတ္အေနနဲ႔ လူလို႔ မထင္ၾကဘူးလား။ မိန္းမေယာက္်ားလို႔ မထင္ၾကဘူးလား။ ႐ွိတယ္လို႔ မယူလား။
ေတြ႔တဲ့တရားက လူလား နာမ္နဲ႔႐ုပ္။ မိန္းမေယာက္်ားလား နာမ္နဲ႔႐ုပ္။ ကဲ နာမ္႐ုပ္ကို ေတြ႔ၿပီ။ လူဆိုတဲ့ ပညတ္ကဖံုးေတာ့ နာမ္႐ုပ္ကို ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ။ မိန္းမေယာက္်ားလို႔ ျမင္ေနေတာ့ကာ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ ဒါေၾကာင့္ ပရမတ္ကို ပညတ္ဖံုးတယ္လို႔ မေဟာဘူးလား။
အဲဒါ လူ႐ွိသမ်ွေတာ့ နာမ္႐ုပ္ကို ျမင္ပါ့မလား။ မိန္းမေယာက္်ား ေတြ႔ေနရင္ နာမ္႐ုပ္ ကို ေတြ႔ပါ့မလား။ အဲဒါ ေတြ႔ေအာင္ ဒီအဖံုးေတြ လွန္ဖို႔ လိုတာကြဲ႔။ ေသခ်ာခ်ာေလ့လာေနာ္။ အဲလို လွန္ၿပီးေတာ့ ၾကည့္လိုက္ၾကစို႔ ဆိုေတာ့.. .အဖံုးဖြင့္ဖို႔ လိုတာေပါ့။
ဦးေခါင္းထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္လိုက္တာေပါ့ေနာ္ ၊ ဘုရားေပးတဲ့ ဉာဏ္လက္နဲ႔ကိုင္စမ္းၾကည့္တဲ့အခါ....
ဦးေခါင္းေတြ႕မလား မာတာေတြ႔မလား။ မာတာ ပထဝီေပါ့။
ပါးထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ ပါးေတြ႔မလား ေပ်ာ့တာ ေတြ႔မလား။ ေပ်ာ့တာ ပထဝီေပါ့။
ႏွာေခါင္းထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ ႏွာေခါင္း ေတြ႔မလား ေပ်ာ့တာေတြ႔မလား။
နား ထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ နားေတြ႔မလား ေပ်ာ့တာေတြ႔မလား။ ေပ်ာ့တာ ပထဝီေပါ့။
သြားထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ သြားေတြ႔မလား မာတာေတြ႔မလား။
လက္ထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ လက္ေတြ႔မလား မာတာေတြ႔မလား။
ေျခထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ ေျခေတြ႔မလား မာတာေတြ႔မလား။
ကိုယ္ေကာင္ထင္လို႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္ ကိုယ္ေကာင္ ေတြ႔မလား မာတာ ေပ်ာ့တာေတြ႔မလား။ အဲဒါ ပထဝီဓာတ္ေပါ့။ အဲလို သိတာ ကာယဝိညာဏ္ နာမ္တရားမရလား။ မာတာေပ်ာ့တာက ႐ုပ္တရား မရလား ။ နာမ္႐ုပ္ႏွစ္ပါး။ ျဖန္႔လိုက္ေတာ့ ခႏၶာ ငါးပါး။ ဒါ ပရမတ္တရားလို႔ မေဟာဘူးလား။
ကဲအဲလို ခႏၶာ ငါးပါးေတြ႔တဲ့အခ်ိန္ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔တဲ့အခါ ၃၂ေကာ႒ာသ ေတြ႔ေသးရဲ႕လား။ေတြ႕တဲ့တရားက နာမ္႐ုပ္ကိုး။ ၃၂ေကာ႒ာသ မေတြ႔ရင္ လူကားေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ လူမေတြ႔ရင္ နတ္ကားေတြ႔ရဲ႕လား။ ျဗဟၼာကားေတြ႔ရဲ႕လား ။ မိန္းမေယာက္်ားကား ေတြ႔ရဲ႕လား။ ဘာျဖစ္လို႔ မေတြ႔တာလဲ။
ေတြ႔တဲ့တရားက နာမ္႐ုပ္ က ပရမတ္တရားေနာ္။ ဘယ္လိုပဲ သမုတ္သမုတ္ ေခၚခ်င္သလို ေခၚ ေျပာခ်င္သလိုေျပာ နာမ္႐ုပ္က လူျဖစ္ရဲ႕လား။ နတ္ျဖစ္ကဲ့လား။ ျဗဟၼာျဖစ္ကဲ့လား။ မိန္းမေယာက္်ားျဖစ္ကဲ့လား။ အဲဒါ မေျပာင္းမလဲျခင္းေၾကာင့္သူ႔ကို ပရမတ္လို႔ေခၚတာ။ ကဲ ဒီလိုဆိုေတာ့ကာ အဖံုးပြင့္သြားၿပီေနာ္။ ပညတ္ေပ်ာက္ၿပီကြဲ႔။
ဆက္ၿပီးေတာ့ ႀကိဳးစားေတာ့ကာ အဲဒီ နာမ္႐ုပ္က ေဖာက္ျပန္ၿပီးေတာ့ မပ်က္လား။ သိၿပီးေတာ့ မပ်က္လား။
ပ်က္ရင္ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔မလား အနိစၥေတြ႔မလား။
နာမ္႐ုပ္ေတြ႔မလား ဒုကၡ ေတြ႔မလား။ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔မလား အနတၱေတြ႔မလား။
ဒီလိုဆိုရင္...အနိစၥနဲ႔
နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ပိုင္းျခား ဖို႔မလိုဘူးလား။ဒုကၡနဲ႔ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ပိုင္းျခား ဖို႔မလိုဘူးလား။အနတၱနဲ႔ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ပိုင္းျခား ဖို႔မလိုဘူးလား။
ကဲ... အနိစၥေတြ႔တဲ့အခါ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ ဒုကၡေတြ႔တဲ့အခါ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊ အနတၱေတြ႔တဲ့အခါ နာမ္႐ုပ္ေတြ႔ေသးရဲ႕လား၊တီရဏပရိညာ။ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱနဲ႔ ပိုင္းတာေလ။
အဲဒီအနိစၥတရား ဒုကၡ တရား အနတၱတရားကို ဆက္ၿပီး ၾကည့္ေတာ့ ျဖစ္တဲ့တရားနဲ႔ ပ်က္တဲ့တရားမရလား။ ျဖစ္ပ်က္ ဘာသစၥာလဲ။
ဒုကၡ သစၥာအမွန္သိတာ ယထာဘူတဉာဏ္ေပါ့။
ဒုတိယဆက္ၾကည့္ေတာ့ ျဖစ္ပ်က္ ဘာသစၥာလဲ။ဒုတိယက်ေတာ့ နိဗၺိႏၵဉာဏ္လို႔ မေဟာလား။
တတိယဆက္ ႀကိဳးစားေတာ့လည္း ျဖစ္ပ်က္ပဲ မရလား။ ဘာသစၥာလဲ။ ႐ွာခ်င္တာ႐ွာ သုခဆိုတဲ့တရားက အပ္ဖ်ားတေထာက္စာမ်ွ ေတြ႕ရဲ႕လား၊မေတြ႕တာ မ႐ွိလို႔ေပါ့။ မ႐ွိဘူးလို႔ သုခမ႐ွိရင္...ဒုကၡ အတိလို႔ မပိုင္းျခားလား။
ပိုင္းျခား တဲ့တခ်ိန္ သမၼာဝါစာ သမၼာကမၼႏၱ သမၼာအာဇီဝ သီလမဂၢင္သံုးပါးဝင္ေတာ့ ႐ွစ္ပါးမျပည့္လား။႐ႈဉာဏ္ငါးပါးနဲ႔ေပါင္းေတာ့ ႐ွစ္ပါးေပါ့။
အဲ...
႐ွစ္ပါးျပည့္တဲ့အခ်ိန္မွာ... ခႏၶာ ကား ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ျဖစ္ပ်က္ကား ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ။ ခႏၶာ မေတြ႔ေတာ့ မၿငိမ္းလား။ ကဲ ကိေလသာကားေတြ႔ေသးရဲ႕လား။ ကိေလသာမေတြ႔ေတာ့ မေအးဘူးလား။ အဲဒါ ၿငိမ္းတဲ့သေဘာနဲ႔ ေအးတဲ့သေဘာကို နိဗၺာန္ လို႔မေဟာလား၊
အဲဒီနိဗၺာန္ကို ျမင္တဲ့အခါ ခႏၶာ ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ဒါေၾကာင့္ နိဗၺာန္ ကို ပရမတ္ဖံုး။ ခႏၶာ ငါးပါးက ပရမတ္ကိုးကြဲ႔။ စိတ္ေစတသိက္႐ုပ္ က ပရမတ္ကိုးကြဲ႔။ နာမ္႐ုပ္က ပရမတ္ကိုးကြဲ႔။ ကဲ... ပရမတ္ကို ေတြ႔ေသးရဲ႕လား။ ေတြ႔တဲ့တရားက ၿငိမ္းတဲ့သေဘာနဲ႔ ေအးတဲ့သေဘာ။ နိဗၺာန္ လို႔ မေဟာလားေဟ့။ ဤေနရာေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ဖို႔ လိုတာ။ အဲဒါေသခ်ာခ်ာေလ့လာေနာ္။
အဲဒါေၾကာင့္ တရားအားထုတ္တဲ့အခါ ပညတ္အာ႐ုံနဲ႔ ပရမတ္အာ႐ုံ ပိုင္းျခား ဖို႔လိုတာ။ အခု ပုဂိၢဳလ္ သတၱ၀ါ ဆိုေတာ့ ခႏၶာ ႐ွိလ်က္နဲ႔ ပုဂိၢဳလ္ သတၱ၀ါ ဆိုတဲ့ ပညတ္က ဖံုးေနတာေပါ့။ ႐ွိတဲ့ ခႏၶာ ငါးပါးကို အမွန္သိမယ္ဆို ပုဂိၢဳလ္ သတၱ၀ါ ေတြ႔ေသးရဲ႕လား ။
အဲဒါေၾကာင့္မို႔ "
ပရမတ္ကို ပညတ္ ဖံုးတယ္နိဗၺာန္ ကို ပရမတ္ဖံုးတယ္"လို႔မေဟာလား။
ကဲ အဲဒီပရမတ္ကို သိတဲ့အတြက္ ခႏၶာ ငါးပါးလို႔သိ အနိစၥလို႔သိ။ ခႏၶာ ငါးပါးလို႔သိ ဒုကၡလို႔သိ။ ခႏၶာ ငါးပါးလို႔သိ အနတၱလို႔သိတဲ့အခါ ဒါ ပရမတ္အာ႐ုံေနာ္။
အဲဒါ ကိေလသာအာ႐ုံ ဟုတ္ကဲ့လား။ မဟုတ္ဘူး ေနာ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ေ႐ွးပညာ႐ွိေတြက "ပရမတ္အာ႐ုံ သိခိုက္ၾကံဳျပတ္ပံု ကိေလသာ။
ပရမတ္အာ႐ုံ သိခိုက္ၾကံဳျပတ္ပံု ကိေလသာ။"
မေဟာဘူးလား။ ေသခ်ာခ်ာေလ့လာေနာ္။
ရာဂေဒါသေမာဟ ဆိုတဲ့ ကိေလသာဆိုတာ ပညတ္အာ႐ုံမွာ ျဖစ္တာကြဲ႔။ တကယ့္ အ႐ွိနဲ႔ အသိ ကိုက္သြားမယ္ဆိုရင္... ေဟာ...ရာဂေဒါသေမာဟ လာေသးရဲ႕လား။ အဲလို စိစစ္ဖို႔လိုတယ္ေနာ္။ အဲဒါ လိုရင္းအခ်က္ေတြေပါ့ကြဲ႔။ သိမွ ပယ္ႏိုင္တာ။ လိုရင္းက အဲဒါပဲေနာ္။
ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ႀကီး
၂၈.၁၀.၉၇ ညေန ၄နာရီ
႐ွမ္းျပည္နယ္ ေတာင္ပိုင္း မိုးနဲၿမိဳ႕။
စာစီပူေဇာ္ပါသည္။
အရွင္ေတဇနိယ
မံုလယ္ဇ
Wednesday, February 10, 2016
အဖံုးဖြင့္ နည္း
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment