နမၼားျမိဳ႕ သိရီမဂၤလာျမိဳ႕မေက်ာင္းတိုက္ဆရာေတာ္ႀကီး အရွင္ဉာဏ ။
'' ဓမၼ႐ုံးေတာ္ ဉာဏ္မေဟာ္'' က်မ္းစာမွ စာစီပူေဇာ္ပါသည္။
'' ဓမၼ႐ုံးေတာ္ ဉာဏ္မေဟာ္'' အပိုင္း-(၅ )
************************************
ဦးျဖဴ ။ ။ကိုင္း---- ဦးမဲ အလွည့္ေတာ့ ျပီးသြားပါျပီ။
ဦးတက္တိုး အလွည့္ေရာက္ျပီျဖစ္၍ ....
ဦးတက္တိုး ခင္ဗ်ား ။
တရားေဟာမည့္ေနရာသို႕ၾကြ၍ တရားေဟာပါရန္
ေတာင္းပန္ပါသည္ခင္ဗ်ား။
ဦးတက္တိုး ။ ။ကၽြန္ေတာ္က ...ဦးမဲတို႔လို စိတ္ကူးယဥ္ အေျပာသမား မဟုတ္။
နိေရာဓသစၥာကို လက္ေတြ႕ျပမည့္လူ၊
ခင္ဗ်ားတို႔ကို ေမးခ်င္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္ခိုင္းသလို လုပ္ျကမလား ။
ပရိတ္သတ္ ။ ။လုပ္ပါမယ္ဆရာ။
ဦးတက္တိုး ။ ။လုပ္မယ္ဆိုရင္...
ေယာက္်ား ေတြ တင္ပလႅင္ေခြ၊ မိန္းမေတြက မိန္းမထိုင္ ထိုင္ပါ၊
ကိုယ္ေကာင္ကို ေျဖာင့္ေျဖာင့္ထား။
လက္ဝါး ႏွစ္ဖက္ ပက္လက္လွန္ ေပါင္ေပၚမွာထား။
ဝင္ေလထြက္ေလ ႐ႈးကနဲ ျမည္ေအာင္ တအားရႈၾက။
ပရိတ္သတ္ ။ ။ရႊီ- ရွဲ၊ ရႊီ- ရွဲ ၊ ရႊီ-ရွဲ ၊ ရႊီ- ရွဲ၊ ရႊီ-ရွဲ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ရႊီ ရွဲ၊ ရွီ ရွဲ ၊ ရႊီ ရွဲ ၊ရႊီ ရွဲ ၊
ရႊီ- ရွဲ ၊ ရႊီ-ရွဲ ၊ ရႊီ- ရွဲ၊ ရႊီ-ရွဲ။
ကိုေအးခ်ိဳ ။ ။ အိမ္ေဆာက္ရတာ ပ်ဥ္ကလည္း မေလာက္၊
ဒီရြာ ကိုေရာက္ခါစဆိုေတာ့ ဘယ္နားမွာ လႊစင္ ရွိမွန္းလဲ ငါမသိ ၊
ရြာရိုးေလ်ွာက္ျပီး ပ်ဥ္ရွာထြက္ဦးမွေလ၊
အင္း-- ဒီအနား မွာေတာ့ ရႊီ- ရွဲ ၊ ရႊီ-ရွဲ ႏွင့္ လႊ တိုက္သံႀကားတယ္ ၊
ပ်ဥ္ကိုလည္း မျမင္ ။
ဝင္၍ ေမးဦးမွ ေတာ္ေရာ့မကိုး ။
ကိုေအးခ်ိဳ ။ ။ ဗ်ိဳ႕ အိမ္ရွင္မ်ား၊ ဗ်ိဳ႕ အိမ္ရွင္မ်ား ။
ဦးတက္တိုး။ ။ေဟ့ !ဘာလဲကြ ၊
လာရင္ တိတ္ တိတ္လာ ၊ ဘာကိစၥလဲ။
ကိုေအးခ်ိဳ ။ ။ပ်ဥ္ကေလး နည္းနည္းပါးပါး လိုခ်င္လို့ပါခင္ဗ်ား ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ နင့္အေမ ပ်ဥ္လား! ၊
ဒါ ပ်ဥ္ေရာင္းတဲ႕ ေနရာ မဟုတ္ဘူး၊
ကမၼ႒ာန္း ထိုင္တဲ႕ ေနရာ ။
ကိုေအးခ်ိဳ ။ ။ ေအာ္----မသိလို့ပါဗ်ာ ၊
ကၽြန္ေတာ္က လႊစင္လားလို့ပါ ။
ပရိတ္သတ္ ။ ။
ရႊီ- ရွဲ ၊ ရႊီ-ရွဲ ၊ ရႊီ- ရွဲ၊ ရႊီ-ရွဲ။
ဦးမဲ ။ ။ အင္း-- လုပ္သမ်ွ ဒုကၡလို႔
ငါတို႔ ဆရာေတာ္ေျပာတာ တယ္မွန္ေနပါလား၊
တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ...နွပ္ေခ်းေတြ ထြက္ကုန္ျပီ၊
တစ္ခ်ိဳ႕လည္း... မူးျပီးလဲကုန္ျပီ ၊
တခ်ဳိ႕လည္း ... ေမာရွာလြန္းလို႔ တုန္ကုန္ျပီ ၊
အင္း -- ဒုကၡ ဒုကၡ --ဒုကၡ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ ေဟ့ ေမာင္မဲ၊ မင္း ဘာညည္းေနတာလဲ၊
မင္း လုပ္ခ်င္မွလုပ္ မလုပ္ခ်င္ေန၊
အနားလာျပီး ညည္းမေနနဲ႕ သြား။
ဦးမဲ ။ ။ေဟ့ --တက္တိုး ၊ သတၱဝါေတြကို သနား လို႔ ညည္းတာကြ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ ဘာ...သနားတာလဲ၊
ျမတ္စြာဘုရား ဒုကၠရစရိယာ က်င့္တာ ဒီထက္ ပင္ပန္းေသးတယ္၊
ဒါဟာ ဘာပင္ပန္းေသးလဲ။
ဦးမဲ ။ ။ ေဟ!႔ --့ တက္တိုး၊
ျမတ္စြာဘုရား ဒုကၠရစရိယ က်င့္တာကို ငါသိတယ္၊
ဒါေပမယ့္ ျမတ္စြာ ဘုရားက ဒီအက်င့္ကို အတၱကိလမထာႏုေရာဂ မွန္းသိျပီးေတာ့
ဒီအက်င့္ကိုပယ္ခြါ ခႏၶာကို အားေမြး၍ အင္အားျပည့္ေတာ့မွ
ေဗာဓိပင္ နဲ႕ေရႊပလႅင္မွာ စိတ္ကို စိတ္အတိုင္ထားက်င့္မွ
ဘုရားျဖစ္တာကြ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ဘာဟုတ္ရမလဲ ၊
ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကို ဆင္ျခင္မွ ဘုရားျဖစ္တာပဲ။
ဦးမဲ ။ ။ ေဟ့ တက္တိုး ! ။
မဲတယ္ဆိုတာ ေမွာင္တာ ၊ ေမွာင္တယ္ ဆိုတာ မိုက္တာ ၊
သတၱိ သိခ်င္သလား ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ ေဟ့ ငမဲ ! ငါ့ နာမည္ တက္တိုးတဲ႕ ။
စေနနံ ၂ ထပ္ မွည့္ထားတာ ၊ ဘာ မွတ္သလဲ ၊
ေဘးပို ပိတ္ကန္လိုက္ရမလား ! ။
ဦးမဲ ။ ။ ေဟ့... တက္တိုး ေဘးကို ပိတ္ထိုးမယ္ ။
လဲ ေရာ့ လဟယ္ ! ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ ေဟ့ ငမဲ ေဘးကို ပိတ္ကန္လိုက္မယ္။
ေမွာက္ရက္ လဲေရာ လဟယ္ ! ။
ပရိတ္သတ္ ။ ။ လုပ္ၾကပါဦး လုပ္ၾကပါဦး၊ ဆြဲၾကပါ ဆြဲၾကပါ၊
လဲကုန္ျပီ လဲကုန္ျပီ ။
ဦးျဖဴ ။ ကဲ ေတာ္ၾက ေတာ္ၾက ၊
ေမာင္မဲကလည္း ကြယ္ ၊
မင္းမေက်နပ္လ်ွင္ ...ပညာရွိထံမွာ ေစာဒက ဝင္လိုက္ ရင္ျပီးတာပဲ၊
ကဲ လာၾက ၊
ပညာရွိ ထံ မွာ အဆုံး အျဖတ္ ခံမယ္။
တရားသူႀကီး ။ ။ဘာတုံးဟ ၊ နင္တို႔ သုံးေယာက္လာႀကတာ။
ဦးျဖဴ ။ ။ေမာင္မဲ နဲ႕ ေမာင္တက္တိုးတို႔...
တရားျငင္းရာက ရန္ျဖစ္ၾကလို႔ ဖ်န္ေျဖျပီး
အဆုံး အျဖတ္ခံဖို႔ လာပါတယ္ ဘုရား။
တရားသူႀကီး ။ ။ငမဲက ဘာေတြမ်ား ေျပာလိုက္လို႔တုံး။
ဦးမဲ ။ ။ ကမၼ႒ာန္းေပးတာက ႏွပ္ေခ်းေတြ ထြက္ေအာင္
ေသးေတြပါေအာင္ မူးေအာင္ တုန္ကုန္ေအာင္
ထြက္ေလ ဝင္ေလကို ျပင္းျပင္း အရႈခိုင္းတာနဲ႕
ေျသာ္ -- ''လုပ္သမ်ွ ဒုကၡ သစၥာလို႔''
ငါတို႔ ဆရာေတာ္က ေျပာတာ မွန္လိုက္တာ လို႔
ညည္း မိသည့္အတြက္ ရန္ျဖစ္ၾကတာပါ ဘုရား။
တရားသူႀကီး ။ ။ငမဲရယ္ -- နင္ေျပာလာရင္ ...
တစ္ျခမ္းမွန္ တစ္ျခမ္း မွားေတြ ခ်ည္းပဲ၊
သစၥာ ေလးပါးကို မသိေသးဘဲ ...
ဝဋ္ဆင္းရဲ၌ ေလာကီ စည္းစိမ္ေတြကို တမ္းတ၍ ျပဳလုပ္ၾကတဲ့ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ အတြက္ေတာ့...
နင့္စကားက မွန္တယ္။
သစၥာ ေလးပါးကို သိျပီးလ်ွင္ ...
ဒါနပဲလုပ္လုပ္ ၊ သီလပဲေစာင့္ေစာင့္ ၊ ဘာဝနာပဲ ပြားပြား နိဗၺာန္ ဖို႔သာျဖစ္၍ ....
နင့္စကား မွားတယ္။
သစၥာ ေလးပါးကို သိေအာင္ ပြားမ်ားဆင္ျခင္တာလည္း နိဗၺာန္ ဖို႔ ပါပဲ။ ဒါ့ေႀကာင့္ ငါ စကားျပင္လိုက္မယ္ ။
''သစၥ ာ မသိ သမ်ွ ဒုကၡ သစၥာ ၊ သစၥာ သိက ဒုကၡ ျပဳတ္မွာ '' လို႔ေျပာ။ ကဲ ကဲ တက္တိုး ေျပာစမ္း ၊ နင့္တရားက ဘယ့္နွယ့္လဲ ။
ဦးတက္တိုး။ ။ တပည့္ေတာ္က ...
ဒုကၡ သစၥာ ႏွင့္ နိေရာဓ သစၥာ ကို လက္ေတြ႕ ျပမယ္လို႔
ထြက္ေလ ဝင္ေလကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ အရႈ အရႈိက္ခိုင္းေနပါတယ္ ဘုရား ၊
ဒါ ကို ေမာင္မဲ က သေဘာမက်ဘူး ။
ဒုကၡ-- ဒုကၡ လို႔ ညည္းရာက စကားမ်ားျကတာပဲ ဘုရား ။
တရားသူႀကီး ။ ။ထြက္ေလ ဝင္ေလကို ျပင္းျပင္း ရႈ ရိႈက္တာနဲ႔
ဒုကၡ နိေရာဓ ကို ဘယ့္နွယ့္ ေတြ႕မွာလဲ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ထြက္ေလ ဝင္ေလကို ျပင္းျပင္း ရႈရႈိက္လိုက္ရင္ ...
ဒုကၡ ေဝဒနာေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္လာပါတယ္။
ေအာင့္သူ က...ေအာင့္၊တုန္သူက...တုန္၊ ဇက္ ဇက္ ဇက္ႏွင့္ ကိုက္သူက ...ကိုက္ ၊
အဲဒီလို ဒုကၡေတြ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ျဖစ္လာေတာ့ ...
ဒုကၡသစၥာဆိုတာ ဟုတ္ပါကလား လို႔ ယုံႀကည္ျပီး ေတြ႕ႀကပါတယ္ ဘုရား။
အဲဒီအခါ ... ဆရာက ၄င္းေတြ႕ရွိတဲ႕ ဒုကၡသစၥာကို နာနာ မွတ္ျပီး
အရႈအရႈိက္ကို ေလ်ွာ့လိုက္ရင္...
ဒုကၡေတြ တျပဳတ္ျပဳတ္နဲ႕ခ်ဳပ္သြားပါတယ္။
ခ်ဳပ္သြားေတာ့ ....
သက္သာရာ နိေရာဓသစၥာျဖစ္တဲ့ သႏၲိသုခ ကို ေတြ႕ႀကရပါတယ္ ဘုရား၊
ဒီနည္းတစ္ခုသာ ... ဒုကၡသစၥာနဲ႕ နိေရာဓသစၥာကို လက္ေတြ႕ျဖစ္နိုင္ေသာေျကာင့္
သတိပ႒ာန္ အက်င့္ကို ဘုရားက ''ဧကာယေနာ မေဂၢါ'' လို႔
ေဟာေတာ္မူတာပါဘုရား။
တရားသူႀကီး ။ ။သတိ ပ႒ာန္ အက်င့္ကို ဘာမွ ေဝဖန္ေနစရာ မလိုဘူးကြဲ႕၊
လုပ္ပုံ လုပ္ဟန္က သတိပ႒ာန္နည္း မက်လို႔ သာ ေျပာရတာ ၊
နင့္ဟာက ဒုကၡ သစၥာနဲ႕ နိေရာဓသစၥာ ကိုေတြ႕တာ မဟုတ္ဘဲ
ဒုကၡေဝဒနာ နဲ႕ သုခေဝဒနာ ကို ေတြ႕တာပါကလား တက္တိုးရဲ႕၊
ဒုကၡသစၥာ ဆိုတာ ဒုကၡေဝဒနာ၊ သုခေဝဒနာ ၊ဥေပကၡာေဝဒနာ နဲ႕တစ္ကြ ေတဘုမၼက သခၤါရတရားအားလံုး ကိုေခၚတယ္။
ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ ...
ဒီတရားအားလုံးဟာ ျဖစ္မႈ ပ်က္မႈ ရွိတာေတြခ်ည္းပဲ၊
ျဖစ္မႈ ပ်က္မႈ ရွိရင္ အနိစၥရွိေတာ့တာေပါ့၊
အနိစၥရွိရင္... ဒုကၡ နဲ႕ အနတၱလည္း ရွိေတာ့တာပဲ။
ဒုကၡသစၥာမွာ သေဘာေလးခုရွိတယ္။
ပီဠနသေဘာ ၊ သႏၱာပသေဘာ၊ ဝိပရိဏာမ သေဘာ၊သခၤတသေဘာတဲ႕။
အဲဒီ ေလးခုကိုျမင္မွ... ဒုကၡသစၥာကိုျမင္တယ္ ။
အဲဒီသေဘာ ေလးခု ဟာလည္း ဘယ္ေဝဒနာ မဆိုမွာ ရွိတာပဲ။
လကၡဏာယာဥ္ သုံးပါး ရွိ လ်ွင္... ဒီသေဘာ ေလးခု ရွိေတာ့တာေပါ့ ။ အနတၱ လကၡဏာဟာ သခၤတ သေဘာ ၊
ဒုကၡ လကၡဏာဟာ ပီဠန + သႏၱာပ သေဘာ ၊
အနိစၥလကၡဏာ ဟာ ဝိပရိဏာမ သေဘာပဲ။
ဦးတက္တိုး ။ ။ တပည့္ေတာ္တို႔ ေနာက္ထပ္ တရားအျပ မမွားရေအာင္ ဒီသေဘာေလးခု စိစစ္၍ ျပေစလိုပါတယ္ ဘုရား။
တရားသူႀကီး ။ ။သုခေဝဒနာ ဆိုတာ ဣ႒ာရုံ ကိုေစာင့္ေမ်ွာ္ျပီး
အျမဲရွိေနတဲ႕တရား မဟုတ္ဘူး။
ေကာင္းေသာ အာရုံ နဲ႔ ဆိုင္ရာ ဒြါရ နဲ႕ ေပါင္းဆုံျပဳျပင္တဲ႕အခါ မွ
လ်ွပ္စီး ပမာ ... လတ္တေလာ ေပၚလာတာကြဲ႕ တက္တိုးရဲ႕။
မျပဳခင္တုန္းက မရွိေသး။
ျပဳျပင္ေပးမွ ေပၚလာသည့္အတြက္ သခၤတသေဘာ၊
အာရုံက မျပဳျပင္လ်ွင္ ျဖစ္ခ်င္ေသာ္လည္း မျဖစ္ ၊
သတၱဝါ၏ အလိုကို မလိုက္ေသာေျကာင့္ အနတၱ။
ျပဳျပင္၍ျဖစ္လာသည္ဆိုရင္ ...
ဇရာက ရင့္ေအာင္ႏွိပ္စက္တယ္ ၊
မရဏက ေသေအာင္ ပ်က္ေအာင္ ႏွိပ္စက္တယ္၊
အဲဒါ ပီဠနသေဘာ အနွိပ္စက္ ခံရေသာေၾကာင့္ ....
ဒုကၡ။
ဇရာ မရဏက ႏွိပ္စက္သည့္ အတြက္ေသမွာကို ပူရတယ္၊
ဥပမာ ပစၥည္းဥစၥာဟာ ရန္သူမ်ိဳး ငါးပါး ႏွင့္ ဆက္စပ္ သည့္အတြက္
လူက အ၍ မပူေသာ္လည္း ...
ဇရာ မရဏမီးက ေလာင္ေနသျဖင့္ ပူအပ္တဲ႕သေဘာရွိတယ္။
အဲဒါက သႏၱာပ သေဘာ၊ပူအပ္ေသာေျကာင့္ ဒုကၡ။
ဇရာမီး မရဏမီးက ေလာင္ေနသျဖင့္ ပူအပ္တဲ႕ သေဘာရွိတယ္ ။
အဲဒါက သႏၲာပသေဘာ ။ပူအပ္ေသာေျကာင့္ ဒုကၡ။
ဇရာမီး ၊မရဏမီးက ေလာင္ေသာေျကာင့္ ....ဘယ္လိုပင္ ပူေသာ္လည္းမရ။ ပ်က္စီး ကုန္ခန္းျခင္းသို့ ေရာက္သြားတာပဲ။
အဲဒါ ဝိပရိဏာမ သေဘာ၊ျဖစ္ျပီးရင္ပ်က္တတ္ ေသာေႀကာင့္ အနိစၥဟဲ႕- တက္တိုးရဲ႕။
ဦးတက္တိုး ။ ။မွန္လွပါ ဘုရား ။
တရားသူျကီး ။ ။ဒုကၡေဝဒနာကို လူတိုင္းသိနိုင္ျကေသာ္လည္း
ဒုကၡ သစၥာ အနက္ သေဘာေလးခုကို လူတိုင္း ျမင္နိုင္ပါ့မလား။
ဦးတက္တိုး ။ ။မျမင္နိုင္ပါ နက္နဲလွပါတယ္ ဘုရား။
တရားသူျကီး ။ ။အဲဒီလို နက္နဲတဲ႕ အတြက္ ...
ဒုကၡသစၥာကို ပိုင္းျခား ၍ မသိနိုင္ျက။
မသိနိုင္ျကလို့ သမုဒယ သစၥာက မကြာ၊
သမုဒယ မကြာလို့ နိေရာဓသစၥာကို မ်က္ေမွာက္မျပဳနိုင္တာေပါ့ကြဲ႕ တက္တိုးရဲ႕။
ဦးတက္တိုး။ ။ မွန္လွပါ ဘုရား။
တရားသူႀကီး ။ ။ ဒုကၡသစၥာ နဲ႕ ဒုကၡေဝဒနာ သည္ျခားနားသလို
သႏၲိသုခ နဲ႕ သုခေဝဒနာဟာလည္း ျခားနားတယ္၊
ျခားနားပုံကို ငါဆရာေျပာျပမယ္။
ဦးတက္တိုး။ ။မွန္လွပါ၊ အမိန့္ရွိပါဦးဘုရား။
တရားသူႀကီး ။ ။ပုထုဇဥ္ ျမန္မာေတြဟာ
ရုပ္ နာမ္ ခႏၶာ တို႔၏ ကုန္ပုံ ခန္းပုံကို မျမင္ျကဘဲ၊
သႆတ ဒိ႒ိရွိႀကသည့္ အတြက္ ...
အသက္လိပ္ျပာ ဝိညာဥ္ေလးသည္ ေသသည့္အခါ ဘဝေဟာင္းကိုစြန့္ျပီး ဘဝသစ္သို့ ထြက္သြားျကတယ္လို့ မယူျကဘူးလား။
ဦးတက္တိုး ။ ။ယူျကပါတယ္ ဘုရား။
တရားသူျကီး ။ ။အဲဒီလိုယူျကသည့္အတြက္ ...
ဘဝတစ္ပါးသို့ သြားရာ လမ္းခရီးမွာ သုံးစြဲဖို့လို့ ရည္ရြယ္ျပီး
ကူးတို့ခ ထည့္ျကတယ္။
အဲဒီအယူဝါဒဟာ ....
သႆတ ဒိ႒ိ သမုဒယသစၥာျဖစ္တယ္။
အဲဒီ သမုဒယသစၥာ ရွိေနသည့္အတြက္ မထည့္လိုက္ရလ်ွင္
ကူးတို့ခေလးမွ ပါမသြားရွာဘူးဆိုတဲ႕ ေသာကျဖစ္မလာပါလား။
ဦးတက္တိုး ။ ။ျဖစ္လာပါတယ္ဘုရား။
တရားသူျကီး ။ ။အဲဒါ ဒုကၡ သစၥာျဖစ္ေတာ့တာ၊
ေနာက္ေတာ့ .... သပၸဳရိသ နဲ႕ေတြ႕တာနဲ႕ ...
ရုပ္ နာမ္ အျပင္ အသက္လိပ္ျပာ မရွိ၊
ရုပ္နာမ္လည္း အသက္လိပ္ျပာ မဟုတ္ ၊
တကယ္ရွိတာက ရုပ္ နာမ္ ။
၄င္း ရုပ္ နာမ္လည္း အေႀကာင္းမေထာက္ပံ့ ခင္ မရွိေသး ၊
ေထာက္ပံ႕ဆဲ ခဏမွာ လတ္တေလာ ေပၚလာျပီးေတာ့ ...
ထိုေနရာတြင္ပင္ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ကုန္ခမ္းသြားတယ္။
ေနရာေရြွ႕တဲ႕သေဘာမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး
ဆိုတာကို သိလာေတာ့ ....
ဟာ--- ငါတို့ထင္ေနတဲ႕ အသက္လိပ္ျပာစြဲသည္ မွားယြင္းေနပါလားလို့ အမွန္ကို ျမင္လာတယ္ ။
အဲဒီလို အမွန္ကို ျမင္လာေတာ့ အမွားစြဲ ခ်ဳပ္သြားတာပဲ။
အမွားစြဲ ခ်ဳပ္ေတာ့ အမွားစြဲေႀကာင့္ ျဖစ္ေသာ ေသာကလည္း အျမဲခ်ဳပ္ေနတာေပါ့။
ဘယ္လိုပင္ ဒီ အမွားစြဲ နဲ႕ ေသာကျဖစ္ေအာင္ ျပဳၾက ျပင္ၾက လုပ္ေဆာင္ၾကေသာ္လည္း ဘယ္ေတာ့ မွ ျပန္မေပၚလာေတာ့ဘူး။
ျပန္မေပၚလာတဲ႕ အျမဲေအးတဲ႕ သႏၱိ သုခ ရေနတာေပါ့ တက္တိုးရဲ႕။
ဦးတက္တိုး ။ ။ မွန္လွပါ ဘုရား။
တရားသူျကီး ။ ။ သုခေဝဒနာက ဒီလို မဟုတ္ဘူး ။
ဣ႒ါရုံနဲ႕ ေတြ႕လိုက္ျဖစ္လိုက္
အျခား အာရုံ ဝင္လာလိုက္ ေပ်ာက္လိုက္နဲ႕
ျဖစ္ခ်ီ ပ်က္ခ်ီ ျဖစ္ေနတယ္ ။
အဲဒီလို သုခ ေဝဒနာ နဲ႕ သႏၲိသုခ ျခားနားၾကတယ္ တက္တိုးရဲ႕။
ဦးတက္တိုး ။ ။မွန္လွပါဘုရား။
တရားသူျကီး ။ ။ျပီးေတာ့ ထြက္ေလ ဝင္ေလ ကို ရွဴၾက ႐ွိဳက္ၾကတဲ႕ ေနရာ မွာလည္း ...
ဒီေလာက္ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ရွုရွိုက္စရာ မလိုပါဘူး ။
ပင္ကိုယ္ ရွဴျမဲတိုင္း ရွဴၿပီးေတာ့ ....
သတိကိုသာ ထြက္ေလ ဝင္ေလ ႏွင့္ ကပ္ထားဖို႔ လိုပါတယ္ ။
ပင္ကိုယ္ ရွဴၿမဲတိုင္း ေလမွာ သတိျမဲလာရင္ ....
ဒီထြက္ေလ ဝင္ေလကို နုေအာင္ ရႈေပးရမယ္။
ဒါမွ သတိ ျကီးမား သည္ ထက္ျကီးမားလာတယ္ ။
မင္းတို႔ဟာက ပထမ ျပင္းျပင္းရွဴလိုက္ေတာ့... ေမာလာေရာ၊
ဒီေတာ့ ဒုကၡေဝဒနာ ျဖစ္တာေပါ့။
ေလ်ွာ့လိုက္ေတာ့ သုခေဝဒနာ ျဖစ္တာပဲရွိတယ္။
သတိ လည္း ျကီးမလာပါဘူး ။
သႏၲိသုခလည္း မဟုတ္ပါဘူး တက္တိုးရဲ႕။
No comments:
Post a Comment