Thursday, August 18, 2016

ေပါ့တာ ငန္တာ... ဘယ္လို ေဖ်ာက္မလဲေဟ့။


################

စိတ္က အလြန္ ဆန္းျပားတာကြဲ႔ ၾကားလား။
စိတ္ဆန္းျပားတာ ဉာဏ္ဆန္းျပားမွ ေျပတာ။
စိတ္ကို ႏိုင္မွ ခ်မ္းသာရတယ္လို႔ မေဟာဘူးလား။
ကဲ ေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားေနာ္။

ဘုန္းႀကီးတို႔ လက္ေတြ႔ မ်က္ေတြ႔။
အဲဒီ... ဘုန္းႀကီး လူသားဘဝတုန္းက ခ်င္းေတာင္ လမ္းေဖာက္တာ၊ ဘုန္းႀကီး ကန္ထ႐ုိက္ အလုပ္ပါတယ္။
အဲဒီ... ဘုန္းႀကီးရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းက ဦးကံျမင့္တဲ့။

သူ႔သားက ေဟာ အလုပ္က အခု နည္းနည္း ျပဳတ္သြားၿပီ။ ဒုတိုင္းမႈး ဦးဆန္းေမာင္ခင္ တဲ့။
အဲဒီမွာ ဘုန္းၾကီး တို႔ စာရင္းေတြ ဘာေတြ ႐ွင္းၿပီးေတာ့ ေနတဲ့အခါ တရားသမားႀကီးက ေပၚလာေတာ့တာ။ တရားသမားႀကီး။

အဲဒီတရားသမားႀကီး ေရာက္လာတဲ့အခါက်ေတာ့ ထမင္းဟင္းေတြ အဆင္သင့္ ျပင္ၿပီးေတာ့ ေကြၽးတာေပါ့။ ေကြၽးတဲ့အခါက်ေတာ့ စားေတာ့တာ။
သရက္သီး ကုလားတည္ ပါတယ္။ ပဲဟင္း ပါတယ္ ၾကားလား။ တစ္မယ္ကေတာ့ ခရမ္းသီး ထင္ပါရဲ႕။

အဲဒါ စားလို႔ ၿပီးတဲ့အခါ အိမ့္႐ွင္မ်ား စားၾကတာေပါ့။
ပဲဟင္းက ခ်က္ကတည္းက ဆားထည့္တာ မဟုတ္ပဲကိုး။ ဆီခ်က္ သတ္ကာမွ ထည့္ရတာ။
ဆားက မခတ္မိဘူး အိမ့္႐ွင္က။
ဟိုက ဒီတိုင္းစားတာ။

အိမ္႐ွင့္ စားကာမွ .... ဘယ္ႏွယ့္လဲ အဘိုးရဲ႕ အဘရဲ႕
နင္တို႔ဟာ ဆားမပါဘူး ဆားေပး လို႔ ဘယ္ႏွယ့္ေၾကာင့္ မေတာင္းရသလဲတဲ့ ေမ့သြားတဲ့ အေၾကာင္းကို ေျပာျပတာေပါ့။

ငါက ဧည့္သည္ ဟုတ္တယ္တဲ့၊ ၾကားလား။
ဧည့္သည္ဆိုတာ အိမ္႐ွင္ ေကြၽးသလို စားရတာတဲ့။
နင့္ဟာ ဆားမပါဘူးလို႔ ေျပာရင္ ငါ ဧည့္က်ယ္တဲ့။
အဖိုးတန္လိုက္တဲ့ စကားကြာ။ ၾကားလား။
ကဲ မွတ္ေလာက္ သားေလာက္ေနာ္။

နင္တို႔ဟာ ဆားမပါဘူးကြဲ႔ ဆားေပးဦး ဆို ဒါ ဧည့္ က်ယ္ေတာ့တာတဲ့။ ဧည့္က်ယ္တဲ့။ ဧည့္သည္ မဟုတ္ဘူးတဲ့။
ဧည့္သည္ဆိုတာ အိမ့္႐ွင္ ေကြၽးသလို စားရတာတဲ့။
ကဲ ဘယ္ေလာက္မ်ား အဖိုးတန္သလဲေနာ္။
ရာဂ ေဒါသ ေမာဟ ျဖစ္ေသးရဲ႕လား။မျဖစ္ဘူး။

အဲဒါ သူတို႔ တရားသမားခ်င္း ေလးငါးေယာက္ စားတဲ့အခါ ၾကားဖူးတယ္။ ၾကားလား။
အဲဒီ အဖြားႀကီးဟာက ေတာ္ေတာ္ အသက္ႀကီးၿပီ။
သူ႔ေခြၽးမက ေဒၚသာေငြတဲ့။ ဟင္းက ဆားေပါ့ေတာ့...
ေဟ့ သာေငြ ဆားယူခဲ့စမ္း ဆား။တဲ့
တရားသမားႀကီး က ေဟာ လင္တစ္ေယာက္ ရျပန္ၿပီ။
ၾကားလား။ လင္တေယာက္ ရျပန္ၿပီတဲ့။

ဆားလိုတာ တဏွာ မဟုတ္လားဟဲ့။
လင္တေယာက္ ရျပန္ၿပီတဲ့ ကြဲ႔။
ၾကားလား။ စဥ္းစား။ တရားရဲ႕ အကြက္ေတြ။ အကြက္ေတြေနာ္။

ကဲ အဲဒီေနရာမွာ စိတ္ကို ႏိုင္လို႔လား မႏိုင္လို႔လား။
စိတ္က ဆားေတာင္းေနတာ။
ေလာဘတဏွာ။ ဆိုတာ ေလာဘစိတ္လို႔ မေဟာဘူးလား။ ကဲအဲဒီစိတ္ကေလးက ေပါ့ေနတယ္ သြား ဆားယူေခ် စမ္း ဆားယူေခ် ခိုင္းတာ။

စားသာ စားစမ္းပါကြာ ဒီတိုင္း။
တနပ္တေလေတာ့ ဒီတိုင္း မ်ိဳသာ မ်ိဳခ်လိုက္။
ဒီလို စစ္သြားရမွာ ။ ၾကားလား။

မင္း ဒီမွာ ပဲဟင္းက ၅၀ ဖိုးေလာက္ကြဲ႔။ တန္ဖိုးက။ ဆားက ဘယ္ေလာက္မွ တန္ဖိုး မ႐ွိဘူး သြား ယူသာ ယူေခ် ။ စိတ္က ဒီလို မခိုင္းဘူးလား။
မ်ိဳသာ မ်ိဳလိုက္ကြဲ႔။ ဒီလို လုပ္ေပါ့။
ေဟာ... ေလာဘနဲ႔ အေလာဘ စစ္ထိုးတာေလ။
အဲသလို ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ရမွာေနာ္။

ေဟာ လည္ေခ်ာင္းေအာက္ကို ေရာက္ကာ မင္း ေပါ့တာ ငန္တာ မပါဘူးေပါ့။
လ်ွာဖ်ားတင္ စကားမ်ားေနတာ။
အဲဒါ သညာကြဲ႔။

မင့္ ဆားေပါ့တယ္ ဆိုတာ သညာ ။ ဆားငန္တယ္ဆိုတာ သညာ။ ကဲ သညာေနာ္။
ငန္တယ္ဆိုတာ အဲဒီသညာကိုသာ ဖယ္ထား။
ငန္တာ ကား ႐ွိပါမလား။
ေပါ့တာကား ႐ွိပါ့မလား။ သညာကြဲ႔။
ခႏၶာ ငါးပါးထဲ... သညာကၡႏၶာ ။
ေသခ်ာခ်ာေလ့လာေနာ္။

သို႔ေသာ္ သူ႔အေကာင္အထည္ ေဖာ္ဖို႔ မလိုဘူးလား၊ ငန္တာေတာ့ ဘယ္လိုမွ မေပ်ာက္ႏိုင္ဘူး ခင္ဗ်။
မေျပာရဘူးလား။
ေပါ့တာလည္း မေပ်ာက္ႏိုင္ဘူးလို႔ မေျပာရေပဘူးလား။
အဲဒါ ေပ်ာက္ေအာင္ ေဖ်ာက္ရမွာ။ ေသခ်ာ...။
ဘယ္လို ေဖ်ာက္မလဲေဟ့။

ငန္တာလည္း သညာ ။ ေပါ့တာလည္း သညာ။
အဲဒီထဲမွာ စိစစ္ေတာ့...
ငန္တာလား ေဖာက္ျပန္တာ...။
ေပါ့တာလား ေဖာက္ျပန္တာ...။
ေဖာက္ျပန္တာက လြဲလို႔ ဘာမွ မ႐ွိ။
သညာက ငန္တယ္လို႔ မွတ္တာ။
ေပါ့တယ္လို႔ မွတ္တာ။

ကဲတရားကိုယ္ၾကည့္ေတာ့ကာ သညာပဲ မေတြ႔ဘူးလား။
သညာကလည္း မွတ္ၿပီး မပ်က္လား။
အႏွစ္သာရ ႐ွိရဲ႕လား။
စြဲစမ္းဟဲ့.... သညာ။
စြဲလို႔ ရရဲ့လား ။

အနိစၥလကၡဏာ ဒုကၡ သစၥာ။
ေဟာ... သစၥာ သိၿပီေနာ္။ ကဲ သညာကၡႏၶာ ဘယ္မွာ ဆံုးသလဲ။ အနိစၥမွာ လမ္းဆံုးတယ္။
ေစတနာက ေစ့ေဆာ္ျပဳျပင္တာကလည္း အနိစၥမွာ လမ္းဆံုးတယ္။

ဆိုးတယ္လို႔ ခံစားတာကလည္း အနိစၥ မွာ လမ္းဆံုးတယ္။ ေကာင္းတယ္လို႔ ခံစားတာကလည္း အနိစၥမွာ လမ္းဆံုးတယ္။
သိတာကလည္း မေကာင္းတာပဲသိသိ ေကာင္းတာပဲ သိသိ.... သေဗၺ သခၤါရာ.. ....?
ဟာ ဘာမွ အသံုးမက်ဘူးေဟ့။

ဒီ ခႏၶာ အသံုးက်သလား မက်သလား။
အဲဒီ အဓိပၸါယ္ ဘာမွ အသံုးမက်တဲ့ ခႏၶာ လို႔ တကယ္သိကာ ေနာင္တဖန္ ဒီ ခႏၶာ မ်ိဳး ရခ်င္ေသးရဲ႕လား။

ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မံုလယ္ေတာရ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး။
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ မိုးကုတ္ဝိပႆနာ ကမၼ႒ာနာစရိယ၊
ဘဒၵႏၱသံဝရ ။

Mc.01တိပ္တရားေတာ္မွ ထုတ္ႏႈတ္ စာစီပူေဇာ္ပါသည္။
အ႐ွင္ေတဇနိယ မံုလယ္ဇ။

No comments:

Post a Comment