Friday, July 10, 2015

ၾကားတာကို သညာဖံုးတယ္။


======================================================

ေဟ့ သူခိုးမသား။ ေဟ့ ေခြးမသား အဲသလို သူခိုးမသားလို႔ ၾကားေတာ့ စိတ္္မဆိုးဘူးလား။ ေခြးမသား လို႔ၾကားေတာ့ စိတ္မဆိုးဘူးလား။ အသံလုိ႕ၾကားရင္ စိတ္ဆိုးပါ့မလား။ အဲဒါ စိတ္ဆိုးတာ အသံေပၚမွာ ျဖစ္တာလား။ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါေပၚမွာ ျဖစ္တာလား။ ဟာ ဒါေၾကာင့္ ႏွလံုးသြင္းမွားတာ။ ေခြးမသားလို႕ ႏွလံုးသြင္းမွားတာ။

အသံလို႔ ၾကား ႏွလံုးသြင္းမမွန္ဘူးလား။ သူခိုးမသားလို႔ ၾကားေတာ့ စိတ္ဆိုးေတာ့တာ။ အသံလုိ႕ ၾကား စိတ္ဆိုးပါ့မလား။ ဒါေၾကာင့္ စဥ္္းစားဖို႔မေကာင္းလား။
ၾကားတာကို သညာဖံုးတယ္။ သညာကို သကၤာရွင္းမွ သကၤာကင္းမယ္။ၾကားတာက အသံကုိၾကားတာ။ သညာက သူခိုး။ သညာက ေခြးမသား။ ၾကားတာကို သညာဖံုးတယ္။ သညာကေပးတဲ့ သူခိုး။ သညာက ေပးတဲ့ ေခြးမသား။ ကဲ အသံလို႔ၾကားတဲ့အခ်ိန္မွာ သူခိုးကား ေတြ႕ေသးရဲ႕လား။ ေခြးမသားကား ေတြ႔ရဲ႕ လား။ ေအာင္ေက်ာ္ကား ေတြ႔ရဲ႕လား။ လူကား ေတြ႔ရဲ့လား။ ဘာျဖစ္လို႕မေတြ႕တာလဲ။ အဲဒါ ယံုၾကည္ဖို႕လိုတယ္။ အသံလို႔  ၾကားသိတာ ေသာတဝိညာဏ္ နာမ္တရား။ အသံက ႐ုပ္တရား။ နာမ္႐ုပ္ႏွစ္ပါး။

ကဲ ေအာင္ေက်ာ္လား။ နာမ္နဲ႕႐ုပ္။ လူလား။ နာမ္နဲ႕႐ုပ္။ မိ္န္းမ၊ ေယာက္်ားလား။ နာမ္နဲ႕႐ုပ္။ နာမ္နဲ႕႐ုပ္ပဲ ေတြ႕တယ္။ ေခြးမသားလား။ နာမ္နဲ႕႐ုပ္။ သူခိုးလား။ နာမ္နဲ႕႐ုပ္။
“ ဉာတပရိညာ ပို္င္းျခားလို႔ သိပါ။”ေဟာ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ေခြးမသားနဲ႔ ပိုင္းျခား။ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ သူခိုးမသားနဲ႔ ပိုင္းျခား။ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ေအာင္ေက်ာ္နဲ႔ ပိုင္းျခား။ဒီလို ပိုင္းျခားဖို႔ မလိုဘူးလား။ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ လူနတ္ျဗဟၼာနဲ႔ ပိုင္းျခား။ ဉာတပရိညာ ပို္င္းျခားလို႔ သိပါ။ အဲဒါ အေျခခံ။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ေတာရ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
မိုးကုတ္ဝိပႆနာ ကမၼ႒ာနာစရိယ
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ ဘဒၵႏၲ သံဝရ။

၁၆.၅.၂ဝဝ၅

No comments:

Post a Comment