ေထြးခံ မေတြ႔တာ ႐ွိလို႔လား မ႐ွိလို႔လား
O﹏oO﹏oO﹏oO﹏oO﹏oO﹏oO﹏o
ပကတိမ်က္စိနဲ႕ ၾကည့္မယ္ဆို ဒါ ေထြးခံျမင္တယ္လို႕ အေျဖမေပးဘူးလား။
စဥ္းစားေနာ္။
ဘုရားေပးတဲ့ ဝိဇၨာတည္းဟူေသာ မ်က္မွန္နဲ႕ တပ္ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ
အျမင္ခံက ေထြးခံလား အဆင္းဓါတ္။
အဆင္းကိုသာ ေထြးခံဆိုရင္ အျမင္ခံဟူသေရြ႕ ေထြးခံလို႕ ေခၚရေတာ့မွာေပါ့။
ျမင္စရာ အျမင္ခံဟူသေရြ႕ ေထြးခံ ဒီလိုလည္း ေခၚလို႕ ျဖစ္ပါ့မလား။
အဲဒါေၾကာင့္ စိစစ္ဖို႕လိုတယ္ေနာ္။
ဝိဇၨာတည္းဟူေသာ မ်က္မွန္နဲ႕ ၾကည့္တဲ့အခါ အဆင္းျမင္ တယ္။
ျမင္သိစိတ္ စကၡဳဝိညာဏ္လို႕ မေဟာဘူးလား။
မ်က္စိအၾကည္နဲ႕ အဆင္းက႐ုပ္တရားမရလား။
ဝိညာဏကၡႏၶာက နာမ္တရားမရလား။နာမ္႐ုပ္-၂ပါး။
ျဖန္႕လိုက္ေတာ့ ခႏၶာ၅-ပါး ခ်ံဳ႕လိုက္ေတာ့ နာမ္နဲ႕ရုပ္ေပါ့။
ေထြးခံလား နာမ္နဲ႕ရုပ္။အဲဒီ နာမ္ရုပ္အေပၚမွာ ဌာႏူပစာရအားျဖင့္ တင္စားျပီးေတာ့ ေထြးခံလို႕ မေခၚဘူးလား။
အဲဒါသမုတ္တာေခၚတာ ဘုရားပယ္ရဲ႕လား။မပယ္ဘူးေနာ္။
ဘာေတြပယ္တာလဲလို႕ ေမးဖို႕မေကာင္းလား။
ေထြးခံရွိရင္ စြဲဦးမွာေပါ့စိတ္က ေထြးခံလို႕ မထင္ဘူးလား ရွိတယ္လို႕ မယူဘူးလား။
ေတာင္. ေတာင္ ေတာင္
(ေထြးခံကို လက္နဲ႕ေတာက္ျပသည္။)
ျမင္တာလား ၾကားတာလား။
ေထြးခံလား အသံလား။စိတ္ကေတာ့ ေထြးခံလို႕ မထင္လား။ အခုလို ေလ့လာၾကည့္ေတာ့ ေထြးခံလား အသံလား။
အသံသာ ေထြးခံဆို အသံဟူသေရြ႕ ေထြးခံလို႕ ေခၚရမွာေပါ့။ဒီလိုကား ျဖစ္ပါမလား။
အသံလို႕ၾကားသိတာ ေသာတဝိညာဏ္ေနာ္။ေထြးခံလို႕ ေတြးသိ ႀကံ သိတာ မေနာဝိညာဏ္။
အိပ္မက္နဲ႕တူတယ္ မ်က္လွည့္နဲ႕တူတယ္ မေဟာဘူးလား။
အဲဒါ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက ဝမ္းထဲမွာလို႕ မေျပာဘူးလား။
ေတြးသိႀကံသိတာ မေနာဝိညာဏ္။ အသံလို႕ၾကားသိတာ ေသာတဝိညာဏ္။
ေသာတဝိညာဏ္က နာမ္တရားမရလား။အသံက႐ုပ္တရားမရလား။
ထင္ေတာ့ေထြးခံလို႕မထင္လား။ ေတြ႕တာက ေထြးခံလား နာမ္နဲ႕႐ုပ္။
ေထြးခံမေတြ႕တာ ရွိလို႕လား မရွိလို႕လား။ မရွိရင္ ဘယ္လိုစြဲမလဲ ။အဲဒါပယ္တယ္လို႕ေျပာရတာ။ေတြ႕တာကနာမ္နဲ႕ရုပ္ ေပါ့။ထင္တာကေထြးခံ။ ထင္တာနဲ႕ေတြ႕တာ ပိုင္းျခားဖို႕မလိုလား=ဉာတပရိညာ။
တခါ ပညတ္ပရမတ္ပိုင္းျခားဖို႕ မလိုလား။နာမ္႐ုပ္က ပရမတ္ ေထြးခံကပညတ္။
ပညတ္ ဆိုတာ ေခၚတာေျပာတာ။
အိမ္ေထာင္ရက္သားက်လို႕ သားေတြ သမီးေတြ ထြန္းကားတဲ့အခါ သားသမီး ၁၀-ေယာက္/၁၁-ေယာက္ ရွိတဲ့ပုဂၢိဳလ္။
နာမည္ေတြ၁၀- ေယာက္ ရွိ ၁၀-မ်ိဳး/၁၁-ေယာက္ဆိုေတာ့ ၁၁-မ်ိဳး မေနလား။ အဲဒီ အမည္နာမေတြဟာ ေမြးကတည္းကပါတာ ဟုတ္ကဲ့လား။ မိဘ၂-ပါးကေပးတဲ့နာမည္ကြဲ႕။
သမုတ္ရွိၾကားးလား။တကယ္ရွိဟုတ္ရဲ႕လား။
တကယ္ ရွိ အ႐ႈခံတရားက ခႏၶာ၅-ပါး၊ခ်ံဳ႕လိုက္ရင္ နာမ္နဲ႕ရုပ္လို႕ မေဟာဘူးလား။
ကဲ ေခၚတာေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားပယ္ရဲ႕လား။
ေထြးခံလို႕ မေခၚဘူးလား။ေခၚတာဘုရားမပယ္ဘူးေနာ္။
ဘာေတြပယ္တာလဲလို႕ ျပန္ေမးဖို႕မေကာင္းလား။
ေထြးခံလို႕မထင္ဘူးလား ရွိတယ္လို႕ မယူ လား။ကိုင္စမ္းၾကည့္ ေထြးခံေတြ႕တာလား-မာတာေတြ႕သလား။
မာတာပထဝီ ။မာတယ္လို႕သိတာ သူငါလားကာယဝိညာဏ္လား။
ကာယဝိညာဏ္က နာမ္တရားမရလား။ မာတာကရုပ္တရားမရလား။
နာမ္႐ုပ္ေပါ့။
ထင္ေတာ့ေထြးခံလို႕မထင္လား
ေတြ႕တာကေထြးခံလား နာမ္နဲ႕ရုပ္။
ေထြးခံမေတြ႕တာရွိလို႕လားမရွိလို႕လား။
အဲဒါမရွိေတာ့ ပယ္တယ္လို႕ ေျပာတာကြဲ႕။
နာမ္႐ုပ္သိေတာ့ အမွန္သိျပီေနာ္။
ေထြးခံလို႕ယူတာ အမွားသိ။
ေခၚတာၾကေတာ့ကား မပယ္ဘူး။သမုတ္ရွိကိုကြဲ႕။
ေလာကႀကီးမွာ ဒီလိုမွ မေခၚမေျပာရင္ ေျပာလို႕ဆိုလို႕ ျဖစ္ပါ့မလား။ကဲဟိုဟာယူခဲ့စမ္းကြဲ႕ဆို ေက်ာက္တံုးႀကီးယူခဲ့ ဘယ္ႏွယ့္လုပ္မလဲဟ။
အခုတံေတြးေထြးဖို႕ လိုတာ၊ေထြးခံယူခဲ့လို႕ မေျပာရဘူးလား။
ေရေသာက္ဖို႕ေရခြက္ယူခဲ့လို႕ မေျပာရဘူးလား။ထမင္းစားဖို႕ ပန္းကန္ယူခဲ့လို႕ မေျပာရဘူးလား။
အဲဒါသမုတ္တာကြဲ႕။
ဒီလိုမွ မသမုတ္ဘူးဆိုရင္ေျပာလို႕ ဆိုလို႕ ျဖစ္ပါ့မလား။
စဥ္းစားကြဲ႕ေနာ္။
ကဲ ဘယ္ဆီမွာထားတာလဲ ရွာလို႕မေတြ႕ဘူးေပါ့
အိမ္ေရွ႕မွာ ေဟာ ေရအိုးနားမွာလို႕ မေျပာရဘူးလား။
အေရွ႕မွာမေျပာဘူးလားကဲြ႕ ေတာင္နဲ႕ေျမာက္လို႕ မေခၚၾကဘူးလား။ထက္ေအာက္ဖီလာလို႕ မေခၚဘူးလား။သမုတ္ရွိကြဲ႕။
မသမုတ္လည္းရွိ သမုတ္လည္းရွိက ခႏၶာ၅-ပါး။ဘယ္ပံုရွိတာလဲ စိစစ္ဖို႕မေကာင္းလား။
အနိစၥအေနနဲ႕ရွိတယ္ ဒုကၡအေနနဲ႕ရွိတယ္ အနတၱအေနနဲ႕ရွိတယ္
အဲသလိုေလ့လာဖို႕မေကာင္းလား
ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာဖြဲ႕ ခႏၶာဖြဲ႕ဆိုတာ ဒိ႒ိျဖဳတ္တာ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ႀကီး။
(မယ္ေတာ္ႀကီး ေဒၚညြန္႕စုေဆာင္းထားေသာ ေရွးတိပ္ေခြတရားေတာ္မ်ားmcမွ အသံေတာ္အတိုင္း စာေရးသားပူေဇာ္ပါသည္။
ခ်မ္းသာျခင္းလက္ငင္းရၾကပါေစ-
မဂ္ စခန္း တက္လွမ္းႏိုင္ၾကပါေစေသာ္။
ေမတၱာေတြ တပံုတပင္ျဖင့္
အရွင္ေတဇနိယ မံုလယ္ဇ) — — —
🙏🙏🙏
ReplyDeleteသာဓုသာဓုပါဘုရား
မသမုတ္လည္းရွိ သမုတ္လည္းရွိက ခႏၶာ၅-ပါး။ဘယ္ပံုရွိတာလဲ စိစစ္ဖို႕မေကာင္းလား။
ReplyDeleteအနိစၥအေနနဲ႕ရွိတယ္ ဒုကၡအေနနဲ႕ရွိတယ္ အနတၱအေနနဲ႕ရွိတယ္
အဲသလိုေလ့လာဖို႕မေကာင္းလား
ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာဖြဲ႕ ခႏၶာဖြဲ႕ဆိုတာ ဒိ႒ိျဖဳတ္တာ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ႀကီး။