Wednesday, July 8, 2015

“အေျပာလြတ္ေအာင္ သိတဲ့ ပရမတ္ကို ေလ့လာၾက”


(✿◠‿◠)(✿◠‿◠)(✿◠‿◠)(✿◠‿◠)

အေၾကာင္း သာ ခ်ဳပ္မယ္ဆိုရင္ အက်ိဳးရပ္ပါတယ္ ကြာတဲ့
ကဲ ဒီလိုဆိုေတာ့ (၁)-ကအေၾကာင္း (၂)ကအက်ိဳးတရား မရလား။
(၃)ကအေၾကာင္း (၄)ကအက်ိဳးတရားမရလား။

အဲသလို အကြက္ ကို ၾကည့္ေတာ့ ပစၥဳပၸန္ (၂)အကြက္- ျမင္ဆဲ ခႏၶာ ကို သိဖို႕မလိုလား။
ၾကားဆဲ ခႏၶာ ကို သိဖို႕မလိုလား။
နံဆဲ ခႏၶာ ကို သိဖို႕မလိုလား။
စားဆဲ ခႏၶာ ကို သိဖို႕မလိုလား။
ထိဆဲ ခႏၶာ ကို သိဖို႕မလိုလား။
အဲသလို သိ =သူ ေတြ ငါေတြလို႕ ယူဦးမလား။
မယူေတာ့ဘူးေနာ္။

ကဲ အဲဒီသိတဲ့ ခႏၶာထဲမွာ ေျခေတြ လက္ေတြ ကား ပါေသးရဲ႕လား။
ဦးေခါင္းေတြကား ပါေသးရဲ႕လား။
သေဘာအေနနဲ႕ကေတာ့ မထင္ရွားဘူးလား။
ေအး အဲသလို သေဘာ ပရမတ္ကို ျပန္စဥ္းစားေနာ္။

မေျပာမျဖစ္လို႕ ပူတယ္ ေအးတယ္ ေထာက္ကန္တယ္ ခံစားတယ္လို႕ ေျပာေနရတာ (ေသခ်ာ) မေျပာမျဖစ္လို႕ ေျပာရတာေနာ္။
“အေျပာလြတ္ေအာင္ သိတဲ့ ပရမတ္ကို ေလ့လာၾက”
ဒါေၾကာင့္ သေဘာပရမတ္လို႕ မေခၚဘူးလား ဟဲ့။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ေတာရဆရာေတာ္ႀကီး။
၁၉၉၄-ခု ပခုကၠဴ ေဗာဓိမ႑ိဳင္ေက်ာင္းတိုက္။

(Mc.မယ္ေတာ္ႀကီး ေဒၚညြန္႕စုေဆာင္းထားေသာ ေရွးတိပ္ေခြတရားေတာ္မ်ားမွ အသံေတာ္အတိုင္း စာေရးသားပူေဇာ္ပါသည္။
ဒီတိပ္သားဟာ က်န္းမာေရးမေကာင္းလ်က္ ေဟာထားသည္ကတေၾကာင္း တိပ္သားညံ့သည္ကတေၾကာင္း အသံကို အေတာ္ဖမ္းနာယူရပါသည္။
ခ်မ္းသာျခင္းလက္ငင္းရၾကပါေစ-
မဂ္ စခန္း တက္လွမ္းႏိုင္ၾကပါေစေသာ္။
အရွင္ေတဇနိယ မံုလယ္ဇ)

No comments:

Post a Comment